• Anonym (flickbebis)

hur gör man e flickbebis

jag har en hel drös med pojkar och vi ska planera en till.. blir givetvis glad om det blir en pojke. jag vill helst ha en pojke men min man känner nog att han vill ha en liten flickebebis denna gången.. inget man kan styra men det kan ju vara kul o testa...
    så ni som vet vilka tips har ni så att det lättast blir en flickbebis..

• Svar på tråden hur gör man e flickbebis
  • Anonym (öhhh???)

Neej men om din man står lite vid elledningen varje dag så kanske han sållar ut pojkarna och så blir det en flicka :)

• Destiny86

ha sex lite innan ägglossning, flickspermier överlever lättare. (Vill man ha pojke ska man ha sex precis vid ägglossningen eftersom de simmar snabbare)Ha sex i missionären. Vill man ha pojke ska man välja ställningar som tillxempel att kvinnan står på alla fyra , alltså sånna där mannen kommer långt in. med mera med mera

• Anonym (flickbebis)

åhhh det ska jag be honom o så ska jag se till att han börjar basta varje dag.. vi har ju bastu i området vi bor i kanske basta tillsammans |-)

• Anonym (öhhh???)

Jaa det är ju värt att prova :)

Inte för att jag egentligen tror att det fungerar men det kan ju vara värt ett försök.

• Anonym (flickbebis)

det roliga är ju att försöka vi kommer ju bli nöjda med resultatet oavsett

• Anonym (Prova)

Vänta lite nu. Det finns en artikel från SCB, Statistiska Centralbyrån. Jag lägger in den här. Rulla ner till sid två. Där ser ni till vänster, hur man gör.

www.scb.se/Grupp/allmant/BE0801_2006K01_TI_10_A05ST0601.pdf

Lokföraren, det är nog som med andra chaufförer, t ex traktorförare att de sitter hela dagen på varma säten och det blir för varmt åt spermierna. Då klarar sig tjejfrön bäst. Precis som med bastubad och tighta kalsonger, inte shortsmodell. Det sägs gynna flickor. Du behöver nog inte sätta din man under en elledning.

• Anonym (öhhh???)

(prova) har du varit inne i ett lok? Det brukar vara kallt.

• Anonym (Prova)

Ja men inte kallt åt själva "paketet". Det där har jag hört i alla fall. Jag vet inte om någon mätt temperaturen där nere.

• Anonym (Prova)

Om ni provat någon metod kan ni berätta. TS om du lyckas skriver du en tråd och säger hur man ska göra.

• Anonym (flickbebis)

ohh redan 87% för oss att få en tjej nästa gång då ju....
    ja lite försök kommer vi göra... vet inte hur noga men alltid kul o försöka få det mannen vill ha jag har ju redan fått min önskning uppfylld tre gånger

• Anonym (Prova)

Fast ändå är det 49% chans på flicka och 51% chans på pojke vid varje tillfälle.
    Ni är i alla fall unika redan. Det är inte alla som får tre av samma sort på raken.

• Anonym (flickbebis)

fast jag tycker det verkar vanligt.. har många vänner som har antingen tre flickor (fler av den sorten) o tre pojkar

• Anonym (Prova)

Ja, jag håller med dig. Visste inte att det är så ovanligt som statistiken säger.

• Anonym (flickbebis)

inte jag heller men den stämmer ju säkert måste ju vara mätt på några i alla fall

Svar på tråden hur gör man e flickbebis