• Anonym (flickbebis)

hur gör man e flickbebis

jag har en hel drös med pojkar och vi ska planera en till.. blir givetvis glad om det blir en pojke. jag vill helst ha en pojke men min man känner nog att han vill ha en liten flickebebis denna gången.. inget man kan styra men det kan ju vara kul o testa...
    så ni som vet vilka tips har ni så att det lättast blir en flickbebis..

• Svar på tråden hur gör man e flickbebis
  • Anonym

Anonym (öhhh???): *Asg* elledning!

• Anonym (urk)

hahaha ok..jag har hört att de finns pojk o flickmagar =D, actually så hade jag en pojkmage så det blv en pojke,fast det visste jag juh =)

• Anonym (flickbebis)

vi har knullat felar gånger o sett vad vi får o det har bara blivit pojkar o vi är skitglada för resultaten men det hade varit kul o testa något annat så kanske man får en liten flicka med.... men som jag har skrivit hade jag blivit glad för en pojk med...

lite bättre stämning här hade inte skadat man behöver inte kala varandra för idiot o liknande anonym menade spermerna som blev till pojkar inte pojkar det fattade til o med jag ju

• Anonym (flickbebis)

elledning. hmmmmm funderar... det blåser lite mycket idag öfr att jag ska våga testa

• laisa75

pojkspermier dör snabbare än flick. Flickspermierna finns i större utsträckning kvar då mannen -varit varm (typ bastat), -druckit alkohol och -nyttjat nikotin. Pojkspermierna är snabbare men dör lättare vid ogynnsamma villkor...

• Anonym (flickbebis)

ehh det tror jag itne på jag har haft både pojk o flickmage men det blev pojkar ändå

• Anonym (flickbebis)

så jag ska supa min man under bordet o tvinga honom o röka en massa låter som en bra ide

• Anonym (öhhh???)

Skratta inte! Det kanske är sant :)
    Läste det att lokförare oftare får flickor och man tror det beror på att högspänningen slår ut de svagaste först och kvar blir flickorna.

Helt på allvar alltså.

• Anonym (flickbebis)

okej men då måste man ju ha sex utomhus... o då e det kallt klarar inte pojkspermer kyla bättre än flickspärer eller man ska göra det på ett tåg???

• Anonym (flickbebis)

någon som vet vad det är för adress till den sidan som säger när det är bäst att ha sex för o få en flicka/pojke

Svar på tråden hur gör man e flickbebis