Blixten, jaha, da kommer mina forslag, (eller mitt forslog rattare sagt. Upptackte att jag glomt en massa!!) De ar inte alls lika avancerade som de andra, (femkronorsleken later hur kul somhelst. Nu maste vi bara hitta nagon som har tradgard, eller hus som ar stort nog for att springa fram och tillbaka sadar!!), men de ar ett bra satt att fa folk att dricka, (om det nu ar sa bra!!).
Turbo Cups:
Man star tva lag runt ett bord med varsin plastmugg med kanske en halv deciliter ol i, (nagot annat blir man nog for full av, men man kan ta vilken dricka som helst, aven alkoholfritt!!). Vi brukar kora killar mot tjejerna for det har ar en lek dar killarna ar battre pa ena grejen och tjejerna den andra sa det blir ratt sa jamt.
Man sager klara fardiga ga och pa ga maste den forsta personen i varje lag dricka upp olen i muggen sa fort som mojligt, (detta ar oftast killarna battre pa). Sedan nar da ar fardiga skall de stalla ner muggen upp och ner pa bordet med en liten, liten bit over kanten som man knapper pa sa att muggen flippar over och landar pa ratt hall, (detta ar tjejerna battre pa for man skall inte var for hardhant). Nar muggen ar vand pa ratt hall gar nasta man i laget och sa haller det pa. Det lag som har alla sina muggar urdruckna och vanda at ratt hall vinner. Laget som forlorar brukar i vara kretsar fa dela pa nagra flaskor ol, (som de maste dricka upp innan nasta rond). Sedan roterar man sa att alla ar forst en gang.
Det ar verkligen fyllerivarning pa den, men vi har lyckats sparka i gang manga trakiga fester med den.
Det finns en massa mer. Har spenderar man storre delen av sin college tid med att dricka ol pa de mest finurliga satt, men det star helt still for tillfallet!! Hoppas ni farkul, vad ni an gor.