Järngänget i Malmö del 11
Ja, jag intygar . Julie är en solstråle som just nu inte riktigt är sig själv. Utbrotten hon får liknar inget som Matilda har. Kan bara hoppas att det hjälper att hon får gå 30 timmar/veckan på dagis. De behöver "egen" tid precis som vi. Det är inget roligt att gå omkring och vänta dagarna igenom för att lillebror ammar eller byter blöja eller vad det nu är. Matilda har i a f mått bra av att gå fler timmar på dagis. Är det sen någon dag som vi vill och känner för att vara hemma så är vi det. Det är ju fördelen med att studera. Jag får ha full tid på dagis men avgör själv när och hur mycket jag vill plugga.
Om vi återgår till J's utbrott här förra veckan så är det ju lättare för mig att gå in och distrahera och försöka få henne på andra tankar. Mig är hon ju inte van att få så mycket uppmärksamhet från och dessutom är det lättare för mig att behärska mig och vara pedagogisk för hon är ju inte mitt "problem" när hon har gått utanför dörren. Jag bara återgäldar dig för alla gånger du har hjälpt mig med Matilda när jag har hållt på att bli tokig på henne
Norrmans deli - dit går jag INTE mer. Otrevligare personal får man leta efter! Bojkott!