Järngänget i Malmö del 11
ringning
ringning
I kväll har en helt normalt sönderstressad mamma fått tid att dricka champangne och vin..och då känns allt mycket bättre!
Så vi har skrattat, åt barnuppfostran, nerkissade NY besökare och annat....
Vi har fyllt i boken Mejram, vilken present! Vi har skrivit och skrattat.
Jag kunde inte fylla i pinsammaste minnet...för nu är jag så gammal att INGET är pinsamt längre!
Jag tar inte illa upp av kommentarer och kritk här i vår tråd.
Jag tror att man ibland får verkställa hot.
Jag tycker det är urintressant att höra vad ni alla tycker...även du Aima!
Japp. Mimmi fick stå i diket i blåst och regn i tron att hon inte skulle få föja med, (att jag stod brevid och höll henne i båda händerna spelade ju ingen roll, allt på 60 sek)
Hon skrek och vrålade och jag var trött och sliten och ENSAM utan annan vuxen som kunde ta över.
Jag skäms inte, men är inte stolt. Mejram har rätt. Dåligt arrangerad vardag.
Men mer arrangerad än så som jag var var jag inte.
Detta är bara en sak, och har ni som tar avstånd med starka NEJ till mitt handlande aldrig i sorg eller trötthet, stress eller med hårda krav handlat mot era barn på ett sätt som inte är optimalt ljuger ni.
Eller så har ni väldigt enkla liv.
Eller för mycket fritid.
Godmorgon.
Missa inte M&I utförsäljning i stävie idag.....kanske man kan fynda?
Il pleurt.
Det är utförsäljning i morgon också...var där precis och det finns en MASSA plagg, hela höstkollekktionen.
Alla plagg 100:- mössor och strumpor 50:-
Köpte: Plychklänning med döskalle+strumpor med döskalle, Hamster tröja,kron tröja, småhamster tröja,
Jeans och en massa andra saker....
Stävie 10-15 i morgon.
jag kan ge er vägbeskrivning om ni vill. Nära motorvägen vid lödde...inte så svårt att hitta dit!
Kära Anna...se nu till att köra ut själv i orgon är du snäll...orkar inte köpa en massa till dej. Du kan väl ansluta hemma hos mej sen och fika...ja alla som vill och kan är välkomna...jag har det ändå så skitigt!
Katla kommer...hon ska låna sommarkläder till Katlan.
Barnen vill säkert leka också!
Kommer till Me and I utförsäljning 10-15 Mamma mio 12 och frammåt!
Mamma Mio
Katla
Vi sitter och njuter efter en gourmetmiddag hos min syster, rent a chef har varit här och lagat fantastisk mat: laktris hummer och anka med pannacotta till efterätt! REKOMENDERAR detta till alla mammor och pappor som INTE kan gå på restaurante!
De kommer hem och lagar gudomlig mat i ens eget kök+ diskar! www.rentachef.se
Så vem kommer i morgon då?
Adress:
Kör av första avtaget till lödde, sväng ganska direkt höger mot stävie...förbi borgebykyrka!
du kommer till en Tkorsning, sväng höger...på vänster sida finns nu 100m ner en stor byggnad, där är det!
Har inte kommit iväg förrän nu, kommer hem så småningom!
Nej sväng VÄNSTEr i T korsningen...jag är usel på vänster och höger........
Har nu shoppat igen...
Var ngn där????
På me&I?
Jag shoppade...igen....gillar klädernas och kvaliten skarpt. Agusta är här nu (hon är på dass) hon fick med sig kläder till Thailand..sommarkläder och solskyddskläder till Katla.....
I morgon är det jobb och logistik-igen-
Oj anna, då är det trist hos oss...du vet...barnpsyk....
Nåja...mina barn kommer väl att bli normalstörda....
Och jag klarar inte heller alla vinnätter...jag fick ju två i rad liksom....och maken ska till Lousanne i morgon kl 05...och jag har suktat framför TVn och Anders Ekborg...vilken rygg han har....nästan som min mans...men inte riktigt.
Mimmi fick klänning med blått hjärta i nästa storlek, piratflice, prosa klänning med pirater, strumpebyxor, bruna jeans med rosa döskalle....
Ja alla ni som inte kom kan nu fynda på tradera...ser att många har inhandlat och laggt ut där direkt. Tänk på att plaggen inte kostade mer än 100:-