Inlägg från: Mamma Mio |Visa alla inlägg
  • Mamma Mio

Järngänget i Malmö del 11

Godmorgon! Idag ska jag försöka få till en städning av hemmet....
    Tänkte få maken att delta, får väl se hur det går.....

Vi ska titta på ett hus kl 14.45...mest för skoj skull.....

TACK ANNA!
    Hoppas på att jag kan återgälda passning av dina små!

TOSCA! FANTASTISK FÖRESTÄLLNING,
    Jag grät på slutet!

• Mamma Mio

Usch FAF,, detta är inte kul...har också varit med om inbrott....
    Hur har det gått? Vad har man tagit??

• Mamma Mio

På samma sätt bröt man sig in i vårt förra hem...man plockde av listerna och lade ut fönstret på gräset....man han ta vad vi hade i sovrummet, sen gick larmet igång inne i köket, -alla rum var inte larmade.

Trist, de tog smycken, allt guld, man hade tömt ut skrinet på sängen och tagit det med värde... och ett gameboy+spel, och en massa swatchklockor Ulf samlar på.

När vi sen flyttade och jag delade sängarna hittade jag mitt dophjärta, de hade fallit ner mellan sängen och sängramen...så det har jag kvar.

• Mamma Mio

kul med tjuvläsare kenzo....keep on!

• Mamma Mio

Morr...Tito Beltran har visat sig vara "världsartisten" som är sexanklagad, kanske han är "dömd på förhand", men man får lite tradiga vibbar av pressen.....
    Äckligt och förskräckligt om det visar sig vara sant.

Synd om honom om det är en grannfejd, som han själv hävdar......

Illamående mamma mio
  • Mamma Mio

Ja spiralen fungerar finfint
    Faf har nog lite associations problem eftersom hon nog inte tänker på annat än att själv få bli gravid

Jag blev mest illamående när jag tänkte på att det kan vara så att det fanns en pedofil i den fantastiske sångaren......

Jag hoppas det inte är så......

Jag är vaken och pigg, så jag fick gå upp...tänker ägna en morgonstund åt tvättstugan.
    men först surfa ett tag...skönt att alla sover.

Mimmi är torr 24/7 nu!
    Blöjor till salu!

(vann vi?)

Ngn som tänker på Katla??+ Näää, inte tänker vi på de stackarna som måste bada i 30 gradigt vatten....glasklart vatten, och äta frächa räkor och thai mat.....

• Mamma Mio

Men FAF så komplicerad vardag du gör!
    Varför inte dra ut telefonen och gå och lägga sig?

• Mamma Mio

OJ SL! Detta hus gillade jag skarpt, hade gärna tagit det själv!

På mån ska vi dock kolla på hus i Järavallen, nybyggt denna gång vid golfklubben i Barsebäck...får väl se om det är lösligt. Ingen budgivning i alla fall!

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11