Stenungsund
Vilka delar är ok att bo i?
Känner inte till det jätte bra så tänkte om någon här kanske kan tipsa lite?
Vilka delar är ok att bo i?
Känner inte till det jätte bra så tänkte om någon här kanske kan tipsa lite?
*puff*
hej ja vi bor där...kanon är det
vad söker ni hus?bostadsrätt?lägenhet?
Bor också här...
Har bott där i typ 20 år.
Tycker Hallerna är bra, Kyrkenorum, Torget, Kopper är ju rätt okej rustat.
Rekomenderar inte Vita hasselbacken, men där är nog lättast att få lägenheter.
Är det lgh du ska ha?
Kul att någon svarat =)
Vi tittar på hus. Är så svårt att veta i vilket område som är bra. Svärföräldrarna bor på tjörn. Gillar Stenungsund jätte mycket, så mysigt. Kopper hade jag fått för mig att det inte var något vidare område.
det var länge sen kopper hadde dåligt rykte.det är renoverat o fint.jag bor på ekbacken o trovs kanon o mer än det
Okej, hus, då skulle jag rekomendera kyrkenorum, Hallerna, fast på Hallerna är det mest nybyggda, och jättefint.
Men de flesta villaområdena är bra, Ekbacken bodde jag på några år, inget att klaga på. :)
Sedan finns det mysiga men äldre radhus på Älvhemsvägen, men när ni letar villa, kolla i Ödsmål och Stora Höga också så blir ju utbudet lite större.
Jag har bott på Söbacken också, fast där är allt rätt så tätt, så privatlive blir lätt lidande.
MEN glömde ju att vid brudhammar, lilla utskiktsvägen m.m har fina villor!
Jo, högennorum också!
Hej! Bor i Kyrkenorum och trivs jättebra här. Bra område och lagom nära skola, centrum och havet så klart. Säljs väl lite hus här titt som tätt men du har väl koll på Hemnet kan jag tänka?
Hej,
Jag bor i Hallerna i Stenungsund i nybggt hus. Jag och min man trivs oerhört bra! Det bästa vi har gjort! Vi bor vackert nära havet, vad mer kan man önska sig! Stenungsund är perfekt med sitt läge vid havet, många butiker i ett charmigt centrum. Dessutom tar det bara 30 minuter till Göteborg.
Jag rekommenderar verkligen Stenungsund!!
VÄLKOMMEN!