• Pia74

Vilken tå är längst?

Då jag inser att namnen på tårna inte är lika bra som på fingrarna så får ni kolla på höger fot.

Alltså problemet är följande mannen garvar fortfarande år mina tår efter att vi varit ihop i 13 år. Suck. Han tycker att mina tår är små och förkrympta. Stortån är längst sedan är det en fallande skala ner till lilltån. Men mannen har aptår... allstå superlånga tår där lilltån är lika lång som mitt lillfinger och tå nummer 2 alltså pektån är längst.

Så hur är det med resten av folket?

Gosh, look at those!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken tå är längst?
  • CeeJay

Min stortå är längst och jag har precis som du resten i fallande skala...*hahaha* Sambon har låååånga tår - alla tår är skitlånga och vår yngsta tjej har ärvt lite av oss båda när det gäller tårna - hennes stortår är superlånga och de andra är småååå Hur gulligt som helst

• Mymlann

Min stortå är längs och sen resten i fallande skala. På sambon är pektån längs. Tur att sonen ärvt mina vackra symmetriska tår

• Filifjonkan1

min pektå....är längst...shit..kommer jag att dö nu...(?) =)

• giftgrodan

min kille skrattar åt min förkrympta trekantiga lilltå som knappt har en nagel utan mer en klo.

• grisekno
    giftgrodan skrev 2007-01-20 13:06:32 följande:
    min kille skrattar åt min förkrympta trekantiga lilltå som knappt har en nagel utan mer en klo.
    Haha, jag har oxå en "kartnagel", som min pappa (som har likadan) på min lilltå!

Och pektån är längst...ser jätteskojigt ut..
  • Mymlann

Min lilltå är likadan Räcka ut tungan

giftgrodan skrev 2007-01-20 13:06:32 följande:
  • grisekno

Den som kryssat i att långtån är längst måste trivas bra i sådana där spetsiga skor!

• Bempa
    Mymlann skrev 2007-01-20 13:02:26 följande:
    Min stortå är längs och sen resten i fallande skala. På sambon är pektån längs. Tur att sonen ärvt mina vackra symmetriska tår ♥
    Hehe, precis som här då
  • valkyrian

Stortån, men pektån kommer ganska nära efter, men mina krymper också mer neråt

Svar på tråden Vilken tå är längst?