• Pia74

Vilken tå är längst?

Då jag inser att namnen på tårna inte är lika bra som på fingrarna så får ni kolla på höger fot.

Alltså problemet är följande mannen garvar fortfarande år mina tår efter att vi varit ihop i 13 år. Suck. Han tycker att mina tår är små och förkrympta. Stortån är längst sedan är det en fallande skala ner till lilltån. Men mannen har aptår... allstå superlånga tår där lilltån är lika lång som mitt lillfinger och tå nummer 2 alltså pektån är längst.

Så hur är det med resten av folket?

Gosh, look at those!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken tå är längst?
  • norgesessan

stortån, pektån och långtån är lika långa, sen blir ringtån kortare, och lilltån ennu kortare..
    jag kommer inte ihåg hur sambons är...han är inte hemma..

• grisekno
    giftgrodan och Mymlann, vi kanske ska bilda klubb???
  • johannahhannah

hmm....*ler* stortå o pektån e lika långa långtån o ringtån e lika långa men kortare än de 2 första sen så e det lilltån..
    Gubben har aptår han med..bläää..
    Har haft komplex för mina fötter..framför allt tårna..men de är rätt normala ändå..så nu bryr jag mig inte

• annca

Mina fötter ser ut som ankfötter...

Njäe... nåja...
    Stortån längst och lilltån nästan obefintlig.

~*~ man önskar att man kunde vara bara tyst & cool (W.Crafoord)~*~
  • Recordmaniac

pektån - med 0,8 cm!!!!

HEHEHE - snacka om skumt

• lellitA

har precis som du ts stortån längst och dom andra i fallande skala

• Featherboah

Mina tår är som en trappa. Stortån är längst, de två brevid lite kortare, och ringtån och lilltån är bara små stumpar.

• melonpuss

Min sambos pappa säger att om kvinnans pektå är den längsta tån på foten så bestämmer hon i hemmet. Min pektå är längst

Svar på tråden Vilken tå är längst?