• Pia74

Vilken tå är längst?

Då jag inser att namnen på tårna inte är lika bra som på fingrarna så får ni kolla på höger fot.

Alltså problemet är följande mannen garvar fortfarande år mina tår efter att vi varit ihop i 13 år. Suck. Han tycker att mina tår är små och förkrympta. Stortån är längst sedan är det en fallande skala ner till lilltån. Men mannen har aptår... allstå superlånga tår där lilltån är lika lång som mitt lillfinger och tå nummer 2 alltså pektån är längst.

Så hur är det med resten av folket?

Gosh, look at those!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken tå är längst?
  • LyNxQ

Min stortå är längst, sedan följer de övriga i en ganska jämn trappa.. lilltånageln är typ obefintlig och lite upprättstående.. hade inte så när jag var liten, men det har kommit senare.. mamma och syster har också så..
    I övrigt har jag nästan exakt likadana fötter som min faster..
    Pektån är liksom böjd åt fel håll (åt höger på höger fot)..

• Sömntutan

Här är stortån längst och sen är det fallande skala....Men hörrni är det inte så en fot ska se ut?? .

Hjärtat tar aldrig semester....
  • mexisis

Pektån på höger fot är längre än stortån. På vänster fot är pektån och långtån lika långa. T

• Anastella

Pektån på både mig o lillan :P

Maya-Renée 051231
  • mogreta

melonpuss:
    Har hört som dig, och min pektå är också längst

• smulan 75

Pektån e längst på båda fötterna,släktdrag har sk tvillingtår(pektån o långtån e sammanväxta o delar sig inte hela vägen) hoppas ni fattade min fina förklaring. Jag,min syrra,faster,farmor har det i släkten. O min son har oxå fått det men inte hans 4 kusiner konstigt tycker jag

• MrsMurphy

På mig är det faktiskt långtån som är längst... Generad

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Beatrize74
    melonpuss skrev 2007-01-20 15:49:41 följande:
    Min sambos pappa säger att om kvinnans pektå är den längsta tån på foten så bestämmer hon i hemmet. Min pektå är längst
    Min med!
  • Grisling

På vänster fot är det stortån, men höger långtån.

Gissa om det är kul att hitta skor?

• Ellieott

pektån, men jag var tvungen att ta av mig strumpan och verkligen koncentrera mig för att se

Svar på tråden Vilken tå är längst?