• Sol30

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Trevligt!

• Sol30

Nu har jag varit ner på stan och shoppat papper och annat, igen.... Men jag måste fråga om ett papper (de visste inte i affären): det heter Pearl paper från Jeje produkt, nån som vet om det är syrafritt. Det står på att man kan använda till bla fotoalbum, men inget om syrafritt. Har mailat dem, men tänkte höra här också om någon vet. (Vill ju andvända nuuuuu!! )

• Sol30

En kollektiv ros till alla som lagt upp nya lo:s!
    Och grattis till publiceringar och utnämningar! Jättekul!

• Sol30

BV: Har sett nåt sånt inne hos nån, men kommer ju inte ihåg hos vem det var.... Fint var det iaf!

• Sol30

Fnyz: Nu blev jag väldigt nyfiken!

Håller på med min tredje lo och tror att jag bestämt hur den ska se ut, men är inte helt säker. Allt ligger på plats men inget är fastsatt. Hur gör ni andra när ni inte riktigt vet om en lo är klar/bra eller inte? Låter den ligga framme ett tag "oklistrad", eller?

• Sol30

Jättefina nya lo:s alla lagt ut!

De svartvita pappren var ju hur snygga som helst!! Ni får sluta tipsa om nytt sådär, kommer bli dyrt det här....!! (Tur att jag inte hade nåt hål när jag var till tandläkaren iaf, så då kanske man kan säga att jag kan använda de pengarna till scrap istället....?! )

Minimalla: Ja, det var ett bra tips att hålla på med två samtidigt. Ska testa det!

• Sol30

DianaJ: Har inte börjat med julfotona än!
    Jag kollade pressbyrån här i stan igår, men ingen tidning.....

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket