Förr oss som är fast i Scrapträsket
Håller på och skola in sonen på dagis och idag är han där själv, så jag har en masssssssa tid över nu! Vad ska jag göra?!
Håller på och skola in sonen på dagis och idag är han där själv, så jag har en masssssssa tid över nu! Vad ska jag göra?!
mamma i Småland: Åh, det vill jag också veta! Har letat, men tycker inte att jag hittat nåt bra ställe. På Panduro här i stan har de typ inget bling bling alls....
Asrta1: Men usch vad otäckt att febern aldrig går ner. Hoppas Du kommit fram i telefonkön och fått hjälp vid det här laget.
Nyfikenörn: Jättefin påse! Vilken bra idé!
annika5064: Jaså, har de? Är det såna som man eg ska stryka fast på tyg? Måste dit igen och kolla lite mer noggrannt! Tack för tipset!
annika5064: Hm, jag har inte sett något sånt bland scrapgrejerna. Jag får helt enkelt fråga nästa gång!
Tackar för tips om stickles. Ska nog satsa på det! Och bling bling!
Grattis till publiceringar! Jättekul!
Nån som vet VART CHA-mässan hålls i USA? Eller den kanske flyttar runt? Har ju en syster där och det skulle ju vara perfekt om det är i närheten av där hon bor!
BV: Ok, där bor hon inte!
Finns det nån hemsida för mässan?
Emmixen: På hemsidan till Scrapbooking mm tror jag att man kan se vilka butiker som säljer tidningen. Här i stan är det bara Pressbyråerna som har den.
Emmixen: Kolla här iaf www.interpress.se/miwell/pl/homesite.utgava
Men sen kan den ju som sagt finnas på andra ställen också. Listan kanske inte är uppdaterad.