Inlägg från: Tjejtrazan |Visa alla inlägg
  • Tjejtrazan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

*lägger till i favoriter*

• Tjejtrazan

Även om jag själv pausat lite i mitt skapande så är jag med er här varje dag , kan inte slita mig...hihi. Och vilken dag!!!! Grattis Fnyz och liiinda

kanskesnart: jag tror du får bragdguldet nästa år Skrattande...Kallur ligger i lä *asg*. Nej men skämt å sido, vi är ju inga veteraner precis och du liksom jag har ju varit i en scrapblock så välkommen ur den, med stormsteg!!!!!!! Med på bloggen liksom!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud vad du utvecklas, såååå kul att se!!!!

Kramis

P.S. Tusen  till alla er som lagt upp LO:s, har sett såååå många fina men inte hunnit kommentera personligen. Så om ni sett mig i besökslistan & jag inte skrivit nåt så vet ni varför

• Tjejtrazan
    pylle skrev 2007-01-24 09:16:24 följande:
    God morgon träsket. Lägger upp en ny från mig igen nu som jag gjorde till Minneskattens skisstävling ville inte lägga in den innan hon lagt upp den på bloggen. Gå in och tyck till vilken ni gillar bäst vet ja hon lottar ut ett presentkort på50 kronor.
    Jättefin LO!!!! Är inne på sidan men hittar inte var man kan rösta Fundersam...vet du?
  • Tjejtrazan
    pylle skrev 2007-01-24 09:24:48 följande:
    Tjejtrazan skrev 2007-01-24 09:22:19 följande: pylle skrev 2007-01-24 09:16:24 följande: God morgon träsket. Lägger upp en ny från mig igen nu som jag gjorde till Minneskattens skisstävling ville inte lägga in den innan hon lagt upp den på bloggen. Gå in och tyck till vilken ni gillar bäst vet ja hon lottar ut ett presentkort på50 kronor. Jättefin LO!!!! Är inne på sidan men hittar inte var man kan rösta ...vet du? man skulle skicka ett mail.
    Ahhh tack nu hittade jag det, först hittade jag inte ens bidragen
  • Tjejtrazan

Fina LO:s ni gjort allihopa!!!!!

claudia: Tack, så trevligt att vara här . Din första LO var superfin, fast visst ser man en utveckling - den sista var ju dunder-fin . Älskar det papperet också även om jag inte beställt nåt än. Jag har mkt som lagt sig på hög i listan över saker att införskaffa. Men det får bli lite senare när jag är på G igen. Just nu förbereder jag min dotters 1-årskalas, med inbjudningskort och tårta och allt som hör det till .

Kram från mig!

• Tjejtrazan
    Fnyz skrev 2007-01-25 09:24:00 följande:
    god morgon, jag lyckades inte komma in på FL nå mer i¨går det var helt dött och likaså nu på morgonen! fy vad segt det var.men jag han ju scrapap istället då inte helt klar men jag ska ju på scrapträff ikväll så då kan jag färdigställa har fått mycket ros för min senaste ltie här å där å det är jättekul speciellt eftersom det var en helt ny stil för mig! min lilla pluttis här hjemma har kommit in i en utvecklingsfas, hon har alltid sovit heeelt still la man henne på rygg så vaknade hon lika och hon har aldrig vänt på sig i sömnen till mage elelr liknande men inatt!!! första gången satt hon upop andra gången låg hon på mage tredje gången stod hon upp i sömnen fjärde gången satt hon!!! ååå vad trött jag är!

Vad skoj med scrapträff!!!! Då räknar jag med att vi får se nåt Fnyzigt i morgon (om det inte är till ngn tävling, det är ju mkt sånt nu ).

Utvecklingsfas ja...välkommen in i klubben!!!! Min dotter är likadan, nu har hon lugnat ner sig lite men sätter sig fortfarande upp ngn gång varje natt. I början sprang jag och la henne ner men då vaknade hon nästan så nu gör jag inget, hon gnäller lite när hon sätter sig upp men ramlar sen in i dvala igen Glad. Ha´t så trevligt ikväll då!!!

• Tjejtrazan
    miniGrynet skrev 2007-01-25 03:25:20 följande:
    Såg nu att man inte ser så mycket, men men... svårt att visa över datorn ibland! Nu ROPAR (snarare SKRIKER) kudden efter mig! ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
    Hur orkar man vara uppe så länge???? *chockad* Cool, hoppas verkligen du fick sova gott när du väl gick och la dig...ZZZzzzzz.....
  • Tjejtrazan
    Jo79 skrev 2007-01-25 09:45:47 följande:
    Tror ni tidningen kommer idag? *hoppas* Mamma till KaramEllen
    Hehe, var faktiskt precis ute i brevlådan och kikade men posten hade inte kommit än...men visst borde den komma!?
  • Tjejtrazan

Ingen tidning i brevlådan idag Gråter

• Tjejtrazan

Ville bara kika in och säga hej efter en helg av vinterkräksjukan *bläk*. Hade ett par sidor att läsa ikapp men nu är det gjort. Hinner tyvärr inte kommentera personligen till alla er som lagt upp LO:s men jag vill bara säga att ni gjort såååå mkt fint!!!!!!!!!!!!!

* Är såååååå nyfiken på den stora tävlingen, håller på er tjejer!!! Ni verkar kämpa på, ska bli skoj att se vilka som placerar sig på topp 25. Och var inte oroliga över de andra nordiska länderna Skrattande, är övertygad om att Sverige ligger i täten...

* Det verkar som att en del av er varit publicerade i tidningen på olika sätt, har inte läst den än men det blir väl sänglektyren för ikväll så det ska bli skoj

* Och nu är jag sååååå nyfiken på utmaningen!!! Får se om jag orkar vara uppe tills bidragen läggs ut, annars kikar jag in i morgon.

Kram & godnatt!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket