Inlägg från: Tjejtrazan |Visa alla inlägg
  • Tjejtrazan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

tusende inlägget....coolt......*fniss*

• Tjejtrazan
    NyfikenÖrn skrev 2007-01-28 21:09:00 följande:
    GRATTIS TJEJTARZAN TILL INLÄGG 1000!!!
    Åhhh tack så hemskt mycket!!!!!!!! Vilken härlig animation Cool

Nu har jag kikat lite i tidningen...Fnyz: superfin "svamp-LO"!!! och jättefin ask Cia!!! Grattis till publiceringen  Var de fler som var med!? Generad (minns inte vilka som skrivit nåt...)
  • Tjejtrazan
    Jo79 skrev 2007-02-14 11:36:53 följande:
    Måste bara säga TACK och stor KRAM till det träsktroll som hade gjort en Lo med fonten "Susies hand" på. Det är den snyggaste fonten jag skådat, och alla mina Lo:sar får ett LYFT när jag använder den!Jag kommer inte ihåg vem det var, men den som känner sig träffad får ta åt sig!! Mamma till KaramEllen
    Jag håller helt med dig, typsnittet är såååå fint. Använde det på mitt alla hjärtans dag kort jag skickade till en vän.
    Kram till er alla på just alla  dag!!!
  • Tjejtrazan
    pylle skrev 2007-02-19 14:27:37 följande:
    ojoj vad gör ni i dag ?? så tyst i från er hade trott att det skulle vara massor med sidor att läsa nu när jag kom hem.

Idag händer inte mkt här på fl för servern har legat nere i flera timmar...enda gången det är lugnt i denna tråd...*fniss*

• Tjejtrazan
    Coursell skrev 2007-02-19 15:31:20 följande:
    Nu är den klar! Har suttit och påtat med denna minibröllopsbox sedan igårkväll...4 bilder finns i galleriet.Kolla gärna och säg vad ni tycker, största scrapsidorna var 4 st 4,5*4,5 cm och de andra 9 sidorna var 3,5*3,5cm.Det är min väninnas bröllop jag scrappat och bilderna är utskrivna med laserskrivare i grått... man tager vad man haver, eller hur.
    Kikade in hos dig och oj så mkt fint!!!!!!!! Gillar boxen skarpt!!! *tummen upp*
  • Tjejtrazan

Skummade igenom tidningen som hastigast för att kika om det är några träsktroll publicerade...och det var det ju; grattis Cia!!!!

Är den någon mer? Såg ingen mer men man kan ju inte allas "riktiga" namn

• Tjejtrazan

Ja herregud, grattis alla träsktroll till blogg-publiceringarna!!!!!!!!!!!!!!
    Vad duktiga ni är

• Tjejtrazan

Jag tänkte äntligen försöka komma ur min scrapsvacka och beställa lite nytt, har ni några tips på nyinkommet? Vilken serie är det som har så snygga svart-vita papper!?

• Tjejtrazan

Tack för tipset Jo79, ska kika in på SA lite senare & hålla ögonen öppna efter perhaps då !!!
    Fler tips mottages gärna

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket