Inlägg från: Tjejtrazan |Visa alla inlägg
  • Tjejtrazan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

claudia & venezuela: Wow vilka fina LO:s ni gjort!!!!!!! Gillar ALLT med dom
    Fnyz: Underbar LO!! Insåg att jag missat några hos dig så jag kikade runt lite extra och dom är såååå fina allihop Cool
    Mizty: Jag bara sitter och gapar här Förvånad, gud vad fint minialbum!!!

• Tjejtrazan
    älvanpurjo skrev 2007-03-21 10:17:06 följande:
    vad lägger ni i snitt i månaden på scrap.tror jagl igger på 100kr
    Att ha en typ 3 månaders scrapblock är billigt och bra men ganska tråkigt Gråter, så denna månad har jag shoppat för 500 ca Penga mun men det är massor med mer saker jag vill ha, tur man fyller år snart...undra om man kan få sambon till att köpa lite skoj scrapsaker i present Fundersam
  • Tjejtrazan

Sosofofie, BV & kanskesnart: Åhhh vad fina LO:s ni gjort!!!! Gillar dom allihopa, det är så skoj att se hur olika stilarna kan vara

• Tjejtrazan

Oj vad många nya LO:s ni lagt ut, superfina allihopa - ingen nämnd = ingen glömd

BV: Åh så roligt!!!! Stort grattis!!! Förstår att det är nervöst, men du är så himla duktig så det kommer gå jättebra!! Skrattande

Pyret: Usch vad tråkigt, hoppas du snart mår bättre, skickar massor med styrkekramar

Ska kika in på SA och antar att jag kommer bli arg jag med men jag måste ändå läsa vad det är för idiot

• Tjejtrazan
    Asrta1 skrev 2007-03-27 16:07:17 följande:
    Hejhej!Tittar in för att säga att jag lever men det är inte mer än såååå....Har inte varit in på jäääättelänge så jag orkar inte läsa ikapp för då har jag nog att göra nga dagar.Fnyz: Jättesnygg LO!Har lyckats göra en LO i 8x8 format till min BOM men har inte fotat den än......Hoppas jag är välkommen tillbaks när jag och min familj är friska......Saknar att hänga i tråden och bli inspirerad av era fina LOs som ni alla gör Sköt om er och scrappa lugnt! Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Självklart är du alltid välkommen in precis när du orkar och vill . (Jag kikar ju själv in varje dag fast jag har ett scrapuppehåll ). Hoppas du och familjen mår bättre snart *kramar om*
  • Tjejtrazan

Fnyz: Jättefin LO och skoj att se några av scrapträskets veteraner på bild

• Tjejtrazan

claudia, Johanna, Sosofofie & Roha - bara rosor till er!!!  Jättefina "alster".

Grattis Cia till vinsten!!!!!!!!

• Tjejtrazan

Säger som föregående talare:

Bark och Sol - jättesnygga!!!! Gillar "rutorna" på din Sol och på din Bark gillar jag enkelheten som liksom blev superfin harmoni, och fin doodling oxå

• Tjejtrazan
    Cia o krabaten skrev 2007-03-30 10:15:51 följande:
    Ja vi har ju alltid vetat att ni är lite sena däruppe Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Och "härnere" isf också för jag fick inte min förrän nu...Flört
    Men jag trodde inte jag skulle få ngn mer för jag har inte förlängt prenumerationen...så det var en glad överraskning!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket