Förr oss som är fast i Scrapträsket
Sådär, på plats i nya tråden!
Sådär, på plats i nya tråden!
Asrta1: jag har också skaffat mig en blogg rätt nyligen, på blogg.se, var väldigt enkelt att komma igång. Och så har jag ju en datatekniker här hemma om det skulle vara något jag inte fattade... Jag som ALDRIG skulle skaffa mig en blogg
Kiara: Jag tycker om Lifetime moments, har även hört mycket bra om Scrapbook Goddess.
Wow Fnyz, så fin din LO var! *tillbaka efter en snabbis inne på SWE*
Och grattis Linda, så jättefin LO! Gillar titeln, den är nog lift-varning på...
Grattis till dig också kanskesnart, den var ju hur fin som helst! Kul att det är så många "kändisar" med, även om vi inte fattar det utan att ni talar om det!
Kela81: nr 2 och 8 tyckte jag bäst om, men jättesvårt att välja eftersom alla var fina.
Och jag som hoppats på att det skulle finnas lite rolig post hos mig idag, men får väl hoppas tidningen kommer imorgon då... När den börjar komma ut till affärerna vill man ju gärna fått den när man prenumererar!
Va, ingen tidning idag heller? Nåja, vi ska snart iväg och babysimma och sedan hämta på dagis direkt efter det, så jag skulle väl inte hinna läsa så mycket i den ändå. Men här har posten inte kommit än, så jag ska väl inte ge upp hoppet riktigt än.
Tjoho, här har tidningen kommit! Ska ta en första titt nu!!
Nämen, det står att jag vunnit Fotoboken från Fujidirekt!
Det har de inte hört av sig om innan.