Inlägg från: SandraK |Visa alla inlägg
  • SandraK

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjej 83: Om du kikar in på min blogg har jag en bit ner två tack-kort, där det ena bara är med chalk på ytterkanten, det andra är runt varje pappersbit.
    smamirakel.blogg.se/
    Och så chalkar jag i princip alla andra kort också, men där tycker jag man ser en tydlig skillnad mellan korten... Färgen "Chestnut roan" är min personliga favorit.

• SandraK

Cia: det är jätteolika hur jag gör, mest beroende på tid och hur många barn som trängs i knät... Ibland kommer jag på att jag vill kika in hos någon som skrivit om något speciellt, kanske för att se stilen, ibland för att titta på en speciell LO/kort, ibland bara för att insupa inspiration. Jag försöker rätt ofta skriva något i GB eftersom jag själv blir glad av det, men har inte alltid tid och ork.

Eftersom jag själv inte har plus lägger jag oftast mina nya LOs och kort i min blogg istället, och där ser jag ju också att det är många fler besökare än vad som skriver. Men det är helt ok både att smyga omkring på min blogg och här utan att lämna spår efter sig

• SandraK

Bark: jag har visserligen aldrig klätt chipboard med papper, men var kanten ful skulle jag måla den i matchande färg innan jag satte på pappret, med akryl- eller hobbyfärg, eller lägga på lite chalk.

• SandraK

Snacka om lycka, idag kom både svenska tidningen OCH SS i min brevlåda! *susar ner för att läsa innan Julia vaknar"*

• SandraK

Tillbaka efter en första genomläsning! Min LO som ska vara med i nästa nummer finns med på "Nästa nummer-sidan"! Cias namn såg jag, och jag undrar om det inte är fler jag borde känna igen härifrån? Mycket fin inspiration fanns det kan jag lova!
    *spinger igen för att kika i SS också*

• SandraK

Lilybee: det har jag hört ska vara helt ok om man målar runt om!

• SandraK

Jag har lagt upp en LO som jag gjorde efter Helenes skiss för mars-numret, och eftersom jag är helt säker på att den inte skulle publiceras så finns den nu på min blogg istället för nyfikna...
    smamirakel.blogg.se

• SandraK

Tack för era snälla ord om min nya LO! Jag blev faktiskt rätt nöjd med den själv också, hade först inte blå CS i mitten utan bara vitt, men så kikade maken på den och tyckte det behövdes lite mer färg, och det blev så mycket bättre

Mammsy: jag har ett liknande "pappa å jag"-kort, som jag funderar på vad jag ska göra med, väldigt snyggt med förstoringen. Kanske jag också ska göra!

• SandraK

MiaB72: "Alldeles ny" har jag använt på en LO, så det tycker jag är rätt bra

• SandraK

roha: jag har gjort en liknande LO och kallade den "Älskar varje del" (finns i mitt galleri).

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket