• InaFia

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Hallå, Då är jag också här men det är lägg dags. God natt

Mamma till Ellioth 060318
  • InaFia

Hej på er.

kela81 Jag tycker 2 och 6 var finast men alla var jätte fina så vilken du än väljer så kan du vara nöjd över inbjudan.

Till alla som fått något publicerat eller vunnit eller blivit gäst dt och ska bli intervjuad. Vad härligt att det händer så mkt med alla grymma scrappare i det här gänget. Skit sköjjjjjjjjj!!!!

Vad här skrivs när man inte varit inne på en dag. Har precis beställt massa foton så snart blir det scrappning av och inte så lite. Fast måste beställa papper också. Vilken nätbutik har störst utbud av 30x30 papper och ok frakt?? Magdas vet jag men någon mer??

• InaFia

Nu har det fotograferats nya lo´s som har gjorts under ett par dagar.
    42 Badar med mamma.JPG52 Mini kryp Fl.JPG53 Bad killen Fl.JPG54 Adventskaffe.JPG

Och här är några jag gjort om, va inte nöjd med dem gamla (finns kvar i galleriet)
    27 Babysim44 Zover zött.JPG

Risa och rosa gärna.

• InaFia
    Pyret78 skrev 2007-01-23 15:10:42 följande:
    Oj vad här skrivs Flitiga tjer i denna tråd Själv har jag försökt fota en massa Lo:s. Inte lätt när det är mulet o snö De flesta var till tävlingen så dem får ni inte se Men två kan jag iaf visa. De är gjorde till en tävling om att bli dt-medlem. Har ännu inte fått reda på hur det gick i den tävlingen, men det var iaf okej att lägga ut dem i div gallerier DEn första: www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/phpz...Den andra som blev dåligt fotad p.g.a vädret www.familjeliv.se/krypin/pyret78/gallery/php6...
    Super härliga dina nya.Skrattande (Viskar: vill också kunna scrappa i rosa)
  • InaFia

Vad konstig Bad killen blev, men klickar ni på den så blir den normal i nästa ruta.53 Bad killen Fl.JPG Jag testar igen också

• InaFia
    Pyret78 skrev 2007-01-23 15:44:00 följande:
    Inafina: Men det är väl inget problem, att scrappa i rosa menar jag Kolla in annika5064:s Lo:s Hon har scrappat fler i rosa toner på hennes son
    Jag vet, min son ska ha rosa kläder sen (om han vill) så det är inte det men vill kunna göra "alla" i rosa. (Jag älskar nämligen rosa själv) så jag tror det är därför. Har sett Annikas, like a lot.
  • InaFia
    Bark skrev 2007-01-23 15:53:12 följande:
    Ligger hemma i feber, men blev lite uttråkad, det resulterade i en ny Lo!!Ovanpå fotot ligger en sån där overhead grejj, någon som vet var man kan köpa sådana. Själv fick jag den när jag beställt papper en gång!! Nytt år, nya tider...
    Det finns sådana på Magdas bla.
  • InaFia
    Bark skrev 2007-01-23 16:02:59 följande:
    InaFia, tack. Vet du vad dom heter?? Nytt år, nya tider...
    Du hittar dem under Dekorationer - Fotoramar. Där finns vad dem heter.

Härlig bild det va på din nya loSkrattande
  • InaFia

God morgon träskvänner.

Har nu suttit i 2 timmar och läst igenom 53 sidor som jag missat dem två sista dagarna. HERRE JESUS vad ni skriver, men gud vad roligt.

GRATTIS Cia, Claudia och Fnyz för era publiceringar.

Och tusen  till er som har lagt upp nya lo´s. Jag har varit inne och kollat på alla men tyvärr inte skrivit i Gb så förlåt. Har ju läst så mkt nu på morgonen så kommer inte ihåg alla.

Har gjort några lo´s i helgen, ska fota strax och lägga ut. Syns snart igen:)

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket