• InaFia

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjej 83 skrev 2007-01-30 11:05:22 följande:
    va kostar frakten från magdas o scrapaddicted
    magdas har 39- och Scrapaddicted 33- vid kortbetalning och 77- vid förskottsbetalning.
    Mamma till Ellioth 060318
  • InaFia
    Tjej 83 skrev 2007-01-30 11:41:50 följande:
    I samband med våra annonser i Mama och Vi Föräldrar (nr.2/2007) får du utan kostnad en förpackning av Magdas Blomset när du beställer från oss! De finns i fem olika färgkombinationer. Du får också en förpackning av Magdas chipboards! De finns i tre olika utföranden.oj har ni fåttt det? bra ju. ska kolla igenoom va magda har.
    Jag har fått dem. va jätte fin. Jag fick orange/svarta blommor. Har användt dem på min lo: Spegel.
  • InaFia
    Tessegosing skrev 2007-01-30 12:33:27 följande:
    Någon som är bra på att formulera sig?Har gjort en Journal Jar till svärmor i 50 års present... .och ska nu göra ett kort där det står vad den går ut på... men jag är SÅ dålig på att förklara... någon som vet vad man kan skriva?
    Är tyvärr inte det heller men kolla på scrappiz.se hur dem har skrivit det när dem förklarar det för oss.
  • InaFia

Nu har man lagt en order hos Scrapaddicted på "bara" 450:-, precis vad jag har råd med denna månad.NOT

Här även nu röstat på utmaningen, hoppas jag hann.

• InaFia

Nu har man lagt en order till Scrapaddicted på "bara" 450:-, precis vad man har råd med, NOT.

Har också nu röstat på utmaningen, hoppas jag hann.

Mamma till Ellioth
  • InaFia

God morgon på er.

Hoppas det går bra för alla som skall skicka in till den stora tävlingen idag. jag håller tummarna för er träskvänner!!

Massa till alla som lagt ut nya, vissa har jag hunnit skriva till men tyvärr inte alla, sorry.

• InaFia

Gud vad mkt fint ni har lagt in här dem sisita dagarna, har varit inne hos alla (hoppas jag) och kollat men inte skrivit ngt i Gb så det blir ett kollektivt fång .

Cherri Underbara papper

2xA Jätte fina gravid lo´s. Gjorde något liknande när jag va gravid. Det är jätte roligt att ha efteråt.

Mammsy Hur kändes det att jobba på Format då? Du får hojta när det kommer nya lo´s irl där, det är mkt roligare att se dem där. Va där i fredags och handla lite till inbjudningskort till min son 1-års kalas.

Ellioth, min prins
  • InaFia

Vad lugnt det var här inne idag, hoppas alla scrappar så man får mkt nytt och snyggt att titta på. Själv ska jag sätta mig och fixa inbjudningskorten till min sons 1-års dag.

Trevlig kväll, kommer förmodligen förbi en stund lite senare.

• InaFia

Herregud vad mkt fint nu har lagt upp sedan jag var inne här senast (igår). Hopas det är ok med er om jag liftar era verk, är det någon som inte tycker det är ok så skriv gärna i min gb.

Rockergirl- Styrkekram

Har idag haft två vänner hemma och scrappat lite men mest tjötat. En halv färdig blev det så den blir fotad imon.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket