Förr oss som är fast i Scrapträsket
Tack alla för era snälla ord![]()
Tack alla för era snälla ord![]()
Hoppas att ni alla haft en bra dag idag/helg.
Det har vi haft här i min lilla familj. Vi har haft kalas i helgen, barnkalas igår och släktkalas idag. Vår son fyller 1 ÅR idag. Usch vad tiden går fort, man märker det ju ännu mer ju också när man scrappar allt som händer i utvecklingen och så. Så massa foton bhar det blivit tagna allt för att scrappas så småningom.
Nu är det sängen för mig så sov gott// Katharina
Claudia_ Inte får man skriva sådant om nya butiker. Nu kommer den butiken bli bombad av träsktroll. Det var mkt fint och till bra pris. Tack ändå, hihi![]()
Super fina alster ni alla har visat upp, ingen nämnd ingen glömd.
BV grattis
Alla som lagt ut nya lo´s- superfina![]()
Själv orkar/hinner jag tyvärr inte göra några nya just nu men efter mässan hoppas jag. Då kanske med nya saker och mer tid.
Hej på er. va på mässan idag och tyckte det va helt ok, lugnare på em. handla lite papper, brads, alfabet och så.
En fråga: Vilka nät butiker har American Crafts fotoalbum med ringar???
Oj min plus tjänst har visst gått ut, jaja får fixa sedan.
Jag var på mässan på hösten förra året och den här idag och det var samma typ av mässa så jag tror att den som kommer i höst är lika stor. Hoppas kan man ju alltid........ Kanske spara lite skattepengar då.
Hej.
Vad heter den sidan som ni hittar olika utmaningar ifrån? Är det något liknade scraputmaningar.se eller??
Ha en bra dag/ Katharina
Kollektivt beröm till er alla som lagt ut nytt, skit fina.
Tjej 83- Tack det var den jag menade.