Förr oss som är fast i Scrapträsket
Var köper man overheadpapper?? Och vad kostar de ungefär??
Var köper man overheadpapper?? Och vad kostar de ungefär??
Någon som är bra på att formulera sig?
Har gjort en Journal Jar till svärmor i 50 års present... .och ska nu göra ett kort där det står vad den går ut på... men jag är SÅ dålig på att förklara... någon som vet vad man kan skriva?
Finns ju inte en chans att man kommer ifatt allt här inne efter denna helgen i Tyskland. Inget scrappande, bara kalas :) Får väl sätta igång och göra någon sida i Melvins bok imorgon... har massa ideer i skallen :)
Hur gör ni med omonterade stämplar? Måste man limma fast dom på någon träbit för att det ska funka eller??
Okej en annan fråga när jag ändå är på G.... känner att jag har lie ont om stämplar... funderar på att köpa ett Magnolias stampclub... är det blandade stämplar??? Både med människor och annat eller?? Om ni nu fattar :)
Blue Vapor - Okej okej, låter bra :) Tack!
Fnyz och NyfikenÖrn - Okej, låter ju vara en bra mix för ett riktigt bra pris... jag ska inte ha mina stämplar till något speciellt tillfälle så har ingen deadline när dom måste komma... fast tradigt ändå att dom inte kommer när dom ska... Men ja, nu är det bara övertalning sambo som gäller :)
Nehe, blev inget scrappande för mig idag trots allt... ska dock se om jag kan få ihop ett grattis-kort imorgon...
Kanske ingen höjdare att beställa från Magnolia då om folk har problem med leveranser?!
Jätte fina LO:S Marajjah och MamaKajsa
måste fråga.... vad heter den svenska versionen av craft robo?
Har en retfull sambo... har berättat att jag vill ha en craft robo... han tycker den är dyr men sitter ändå och surfar runt o tittar på olika sorter och vad man kan göra med dom.... vadå en teaser???