Inlägg från: Tessegosing |Visa alla inlägg
  • Tessegosing

Förr oss som är fast i Scrapträsket

aaaaa, massor har gjort papperskassealbumet men ingen vet hur man gör???

• Tessegosing

Tack för hjälpen med papperskassealbumet Claudia och Helene

• Tessegosing

Någon som har skrivit upp alla kladdkakerecepten som va i tråden för någon dag sen och skulle vilja maila dom till mig??

• Tessegosing

Asrta1: Kalorier gillar vi :) Inboxa mig gärna :)

• Tessegosing

Frågar igen... någon som skrivit ner alla kladdkakerecepten som skrevs för några dagar sen och skulle villa skicka dem till mig?

• Tessegosing

Okej behöver hjälp.... har gjort en "tavla" Vill ha den enkel men tycker ändå den känns tom... finns i mitt galleri... gärna tips!!! På den gula ovalen står det hans födelsedag

• Tessegosing

tips tips sökes.... ska göra min adressbok... har ingen aning om hur den ska se ut inuti... ska man skriva typ Namn: Therese Adress: .... osv eller ???

• Tessegosing

Alla är väl iväg på scrapmässan men jag testar ändå.... finns det någonstans där man kan köpa hela paket med flera olika CS så man slipper och köpa ett och ett nu i början?!

• Tessegosing

Venezuela, så det är kanske lättast att köpa en och en så man får dom färgerna man vill ha?!
    Gillade din nya, jätte mysigt bakgrundspapper

Sitter här och tänkte ta an mig en kortskiss i scrapbooking mm... har ju ont om CS så tänkte måla till mig ett bakgrundspapper med acrylfärg... den ligger och torkar just nu, får se hur det blir :)

• Tessegosing

Vet att detta är lite OT... men måste fråga... ni som har skrivit på era presentationer om "onsdagsbarn" och kräfthoroskop för barn... var hittar ni allt det??? Letat som en galning!!

• Tessegosing

Känns som jag är riktigt kass... men jag hittar gallerierna på scrappiz... hjälp!!

• Tessegosing

Har en fråga!!!!

Ska på 50-års kalas senare i april... en man vi känner lite sådär, inte jätte bra men ändå hyfsat... några tips på om man kan scrappa något till honom???

• Tessegosing

Aaa, har ett litet problem... köpte en ram från IKEA i 40x50 (enda som var liknande) som jag tänkte göra till Melvins morfar och farfar.... vill gärna utnyttja hela tavlan så tänkte jag skulle använda ett likadant mönstrat papper som jag använder på själva LO:n ovanför och under... men kom sedan på att där blir 5 cm över på varje kort sida också... .men vill gärna inte ha en ram... nått bra tips på hur jag ska göra med dom sidorna??? Sätta två papper brevid varandra?? Hur ska jag dölja skarven??? Ingen som har något tips?

• Tessegosing

Behöver lite tips... min sambos syster blir mamma till sommaren, även hans bästa kompis blir pappa... så jag (vi) tänkte ge dom varsin minnes låda... nu är det ju så att jag inte vet något kön.... vad för färger ska man då köra med på lådorna??

Någon som gjort någon låda och vill visa för inspiration?

• Tessegosing

Någon som har några tips på papper till min låda?? :p letar som en galning men har svårt att se vilka papper som passar ihop... vill ha det ganska ljust.... tja, bara om ni kommer på något så direkt :p

• Tessegosing

Och när jag ändå är igång.... någon som vet nått papper som finns både i typ killfärger och i flickfärger... som är likadant mönstrade eller iallafall liknande?

• Tessegosing

fick lite annat smått och gott pyssel av mammas arbetskamrat igår så nu ska det scrappas ett nyckelskåp och en cigarrlåda plus lite annat smått och gtt

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket