Inlägg från: Tessegosing |Visa alla inlägg
  • Tessegosing

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Emmixen

ScrapAddicted ligger ju i Löberöd, lite utanför Lund... sen finns ju panduro på gågatan inne i stan och jag hörde om att det finns en typ bokhandel med bra scrapgrejjor i också på gågatan... sen finns det Skapa som ligger mellan Stadium och Mårtenstorget också inne i stan

• Tessegosing

Aaa ångest... idag är min enda ledig kväll, och jag hade tänkt scrapa ett minialbum till min sambo... men har ingen aning om vad jag ska skriva i eller något sådant... något tips??? Eller något annat man kan köra till sin sambo???

• Tessegosing

Okej, börjar närma mig... har tre sidor... en låt, en viktiga dagar och en beskrivning... något mer?
    Känns som det bara är jag som bombar

• Tessegosing

Vad jag har hört angående Craft Robo så kan man ställa in så det behöver inte tvunget vara ett A4 papper... utan andra... och vanliga cardstock funkar utmärkt (syftar på tjockleken)

Men jag har en annan fråga malin ulrika som jag inte tänkt på innan... kan man skriva ut andra saker, som typ blommor, händer, fötter, hjärtan eller något... eller är det bara text som gäller?

• Tessegosing

MAMMSY

Kan man använda fonterna som finns i words eller måste man ladda hem dom från deras hemsida också?

• Tessegosing

Någon som vet var det säljs en QK Silhouette craft cutter??

• Tessegosing

Tack tack!! :) Fast tror nog det är mer värt med en craft robo... eller ja, jag inbillar mig det iaf :)

• Tessegosing

ska bege mig till scrapaddicted imorgon (barnbidrag ju ;)) något jag behöver??? funderar på att köpa lite floss kanske ett stämpel alfabet, vad tycker ni om det??? och embossingpulver? är det något kul???

• Tessegosing

Vad tycker ni om stämpelalfabet???
    Funderade länge på en QK men nu har min sambo börjat mjukna ang. antingen en craft robo eller en QK Silhouette så därför tänkte jag köpa ett stämpelalfabet så länge...

Någon som vet om det finns en sats med både små och stora bokstäver??

• Tessegosing

Någon som har en förklaring till hur man gör ett papperskassealbum???

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket