Inlägg från: kanskesnart |Visa alla inlägg
  • kanskesnart

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjingeling! Kikar bara in en snabbis så nya tråden kommer in bland favoriterna. Och här har ni visst hunnit skriva en halv roman under kvällen Omöjligt & hänga med i svängarna om man är borta mer än några timmar härifrån

Venezuela: Ska lägga in den i morron så får du se (kanske ska tillägga att det inte finns några likheter alls mellan dom för övrigt, reagerade bara på att valet av papper & dekos var lite lika)

Välkomna alla nya!

Go natt!!

• kanskesnart

WIIIEEEE min LO är också publicerad på SWE bloggen Första jag skickar in till någon utmaning någonsin och så kom den med, va glad ja blir nu (heter "ett glassigt smile")

Grattis till dig me Fnyz

• kanskesnart

Glömde säga grattis till Liiinda me ju!! Jättefin!

Har lagt in den nya i mitt galleri oxå.

• kanskesnart
    Fnyz skrev 2007-01-22 14:15:49 följande:
    kanskesnart: kuuul den var superfin!! jag reagerade på att av de tre LO:sarna så hette vi båda HANNA och hade nog använt samma swirls på den jag använde iaf en från rusty pickle som jag klöpp i två delar, iaf så var de identiska med varan antar att åsa å helene gillar swirls
    Japp, de e dom ja använt me

Tack för alla grattis!
    Tjejtrazan: Härligt & höra att du hänger kvar
  • kanskesnart

Attans, ja trycker för snabbtFundersam Skulle passa på att rosa alla nya LO:s också ju 

• kanskesnart
    tjenixen skrev 2007-01-23 12:33:12 följande:
    så nu ligger min swatchbok i mitt galleri
    Oj, va häftig! Vilket jobb det måste varit att göra den!
    malin ulrika skrev 2007-01-23 12:55:31 följande:
    Nån som har några ideer vad jag kan göra med min senaste?Vill gärna dekorera lite mer, men vet inte med vad...(Den är digital, men det spelar ju ingen roll)...Ville inte göra den "för läskig", men ändå anspela på dockan "Chucky"...Alla tips mottages tacksamt!
    Tycker personligen att den är perfekt som den är. Korten va så härliga i sig så det behövs inte mer (tycker jag då)

Pylle: Underbar LO (som vanligt )

När ni skriver så mycke om den stora tävlingen här blir ja sååå nyfiken på att se alla era bidrag! Kan knappt bärga migRäcka ut tungan
  • kanskesnart

Oj, varför blev texten ljus?Förvånad

• kanskesnart

Börjar med att berömma alla nya LO:s! Ni scrappar så fort här så man hänger knappt me juFörvånadDet enda ja lyckats prestera idag är ett litet födelsedagskort, men man får va glad för de lilla

Venezuela: Jag har bara beställt tre gånger förut men då har papprena kommit i kartong så de har inte blivit vikta (men det är väl olika antar jag). Hoppas man får läsa reportaget om dig sen

Blev helt chockad idag! Min syrra skulle komma hit för hon ville att jag skulle hjälpa henne & scrappa en LO, om henne & hennes kille som hon skulle ha som tavla. Började leta fram papper till korten ihop sen va ja tvungen & gå ifrån en stund så ja sa att hon kunde börja kolla lite på dekos & sånt som ja hade (som hon skulle vilja använda) och fundera på hur hon ville ha upplägget. När ja va klar (ca 30 min senare) hade hon själv chalkat kanter, ritat av och klippt ut swirls, typ 20 bokstäver och två hjärtan samt lackat allt ("ja jag såg att de stod glossy nånting på flaskan så jag antog att de va så här ja skulle göra") och hon har verkligen aldrig sett några scrap "prylar" förut!! Hon tyckte de va jättekul detsutom så nu kanske man äntligen kan få en scrapkompis IRL oxå

• kanskesnart

Angående scraptid så har inte ja några barn att ta hand om så jag skulle ha hur mycke tid som helst att scrappa egentligen. Mitt problem är bara att jag sitter fastnaglad här typ 90% av min lediga tidSkrikandes Kanske ska införa en "datorfri" dag i veckan

• kanskesnart
    MAMMSY skrev 2007-01-23 23:10:54 följande:
    Å hur fasen ska man kunna scrappa när man sitter å lipar til greys anatomy JAG BARA UNDRAR?????? (fasen att man blir så känslig när man fött barn)NajtiNajti Girlies ska upp 5.45 Huuuuuu
    Ja har inte fött barn, men jag lipade medFlört
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket