• paxie

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Är det någon som vet några bra butiker i närheten av Göteborg/Trollhättan/Uddevalla/Stenungsund?
    Den enda butiken jag går till är Scrap and Gift corner i Uddevalla men jag börjar bli lite less på den.
    Tips???

• paxie

Så nu finns några av mina LO's i mitt galleri. Men bilderna blev inte alls särskilt bra.
    Hur gör ni när ni fotar era Lo?

• paxie
    Coursell skrev 2007-03-12 13:28:50 följande:
    Jag lägger Lo´n på golvet och står ovanför och fotar. Sedan beskär jag den i photoshop.
    Jag försökte göra så men ljuset blev himla konstigt. Får se om det blir bättre till nästa Lo.
  • paxie

claudia 79

superfin LO! funderar starkt på att lifta den!

• paxie

Äntligen har jag haft ett par timmar för mig själv och hunnit scrappa lite! 2 nya Lo's ligger i mitt bildgalleri om nån vill risa eller rosa.
    Den svarta har jag delvis liftat från nån här på FL men jag kommer tyvärr inte ihåg vem det var

• paxie
    annika5064 skrev 2007-03-17 13:40:47 följande:
    kanskesnart skrev 2007-03-17 13:33:17 följande: annika5064 skrev 2007-03-17 13:18:22 följande: kanskesnart skrev 2007-03-17 12:51:48 följande: God morgon! Eller god middag kanske jag ska skriva paxie: Kikade in på dina LO:s. Jättefina!! (tror det är Annika du liftat)Hoppas alla får en fortsatt härlig dag! Ja, alltså, jag har en LO med de orden, men jag tycker nu inte att man kan lifta ord, liksom...språket har vi ju alla! Så om ngn skriver likadant som jag eller ngn annan gjort, eller om jag använder ord som ngn annan gjort, så kommer jag inte att skriva att det är en lift... annika5064.blogg.se/Nä, det kanske var någon annan då (var bara min första tanke) sorry!! Nej, missförstå mig inte, det är inget du behöver be om ursäkt för; menar bara att ord måste man ju få använda hur som helst utan att behöva skriva att det är en lift; språket tillhör ju alla! annika5064.blogg.se/
    Fast nu har jag kollat och det var verkligen din LO som inspirerade mig. Den var himla vacker!
  • paxie

Hallå alla scrap-proffs!

Nu behöver jag en åsikt. Jag funderar på att köpa antingen en QK Squeeze eller en QK Revolution, vilken hade ni köpt och varför? Vilken tror ni jag får mest glädje och nytta av?

• paxie
    fraise skrev 2007-03-20 12:52:46 följande:
    paxie- jag skulle köpa en Revolution alla gånger. Jag köpte en squeeze först och sedan fick jag en revolution i present nyligen. Tänkte sälja squeezen nu. Känns mest lite överkurs för mig att ha både och liksom.
    Men det känns inte som att det finns lika mkt grejer till revolution som det finns till squeezen? Ellerär det jag som är bakom flötet igen?
  • paxie

fraise - då får det absolut bli en sån!

• paxie

Jag spenderar nog uppemot en 700kr eller mer varje månad...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket