• paxie

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Woohoo har tre nya Lo's i mitt galleri nu om nån vill se.
    Fast nu är idéerna slut.   Alla dotterns månader är gjorda, dop och gröt och nappar etc etc etc. Nån som har några bra förslag på annat??
  • paxie
    Evenstar skrev 2007-03-23 13:25:24 följande:
    UGH, jag behöver lite starthjälp. Jag kommer inte igång! Allt jag petar ihop känns bara fult. *S*Hur gjorde ni för att komma igång?
    Det är bara att fortsätta. Man lär sig mer och mer hela tiden. Mina LO's är inte i närheten lika snygga sim en del andras här, men å andra sidan har jag bara hållit på i några veckor och mina LO's blir bättre och bättre hela tiden. Kolla annars in andras Lo's och sno idéer! Lycka till!
  • paxie

Wiiieee! Idag dog jag och hamnade i himlen! Iaf trodde jag det när jag steg in genom dörrarna på scrapmässan!
    Köpte en QK Revolution och alfabetet Finale. Jag är överlycklig!!!!
    Och det bästa av allt? Imorgon ska jag tillbaka och spendera ÄNNU mer pengar! Tjohoooo!

• paxie

Mässan var helt underbar idag! Igår var det apmycket folk men idag var det inte alls farligt. Fick köpt hur mycket grejer som helst! Ska ta kort på allt sen så ni får se, hehe.
    Åååå vad lycklig jag är!

• paxie

Så mycket nytt och fint blev köpt på mässan, men så har man ju en liten busunge på 6 månader så tidsbrist lider jag rejält av. Vill ju scrappa!!! Fast självklart kommer ju den lilla först, det är ju så.

Har iag hunnit med att fota alla mina inköp och lägga upp det i galleriet, om nån nu skulle vara intresserad.

Ha en underbar dag alla scrappizar!

• paxie
    Tjej 83 skrev 2007-04-02 08:40:42 följande:
    paxie shit de måste kostat en del o va på mässan va ville med dit men hade inte tid, så får ta de till hösten då hehemycket fint du köpte.ja de är knepigt o ha tid o scrappa med en liten en. min är nu 8 mån, men hon är så lugn så jag hinner scrappa o hålla koll på henne. står vid matsalsbordet så då ser jag henne vart hon är skulle vara. sen tar la en LO kanske nån dag att göra men så får de ju bli. men vart finns de papper som är "utstansade" i kanterna? vad heter de? trodde ni själva gjorde det i pappret. tills jag såg att paxie köpte sånna.
    Jo det gick väl åt runt 4500 kr, men det var det värt. Och innan nifrågar, nä jag är inte rik. Men jag hade sparat länge.
  • paxie

Nu finns det 2 nya Lo's i mitt galleri. Risa och rosa gärna.

• paxie

Tjohoo! Nu finns det 3 nya Lo's i mitt galleri.

Ole Dolyckan, Tack för att jag fick bli din mamma och Konsten att krypa.
    Är själv extremt nöjd med Tack för att... men ni får gärna risa och rosa!

• paxie

Jag har helt frälst min syster när det gäller scrapping så hon har varit här 2 kvällar i rad och scrappat för fullt! Så himla roligt!

Jag hann med två LO's igår, risa och rosa gärna. Vet att bilderna blir dåliga men jag lyckas aldrig ta bättre än såhär. Men ni får ju en general idea iaf!

070324
       Vår

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket