Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

ska ju finnas några scrapbutiker i skåna. men om de är lund vet jag inte. kan kolla?

• Tjej 83

scrapaddicted, rum & ram, scrapbooking.se finns i skåne. hur nära lund de är vet jag inte. hoppas du hittar något när du är där.

• Tjej 83

såg på en annan sida nya papper grån daisys? heter de så?
    o dem hade ja ju köpt på magnolia för 1 mån sen. så de va inet så nya hehe

men vad är rätt sida på en cs? den släta sidan? eller den som ser lite "rutig" ut?
    tycker den släta ser så trisst ut o den rutiga liter finare. så ja har haft dem som framsida. men går ju inte o skriva på..

• Tjej 83

fnyz.
    bra då har ja valt rätt på alla.

• Tjej 83

köper ni papper efter hur de ser ut o passar er. o bryr er inte om märket eller efter märken o sen hur de ser ut?
    vad är skillnden på papprerna?

• Tjej 83

ok bra. ja gör samma sak. köper de som är fina.
    ja har ibland en tanke på färger till en LO men när ja kommer in i butiken ar den tanken borta haha

• Tjej 83

vill med ha en sån robocraft- kanske ska säga det till sambon som köpt saker till sej. hmm min tur o få nu kanske? hihi

venezuela, jättefin.

ingens om använt sej av de bubbelbitar som finns?

• Tjej 83

vi hade massa snö säkert 1-2veckor men sen kom regnet ehhe. nu har vi så de precis täcker gräset.
    vill faktiskt itne ha det. elelr de är fint men jobbigt att gå när de blir halt.

vill me scrappa, men fästkuddarna är slut. o stiften i mina pennor är slut, hinner inte köpa nytt idag eller imorn,
    kanske onsdag. låångt dit.

• Tjej 83

ja ahr en som heter Writer men den heter chalk pastel colours märket Zig (?)
    men den blir inte upphöjd. när man skriver elelr ritar med den så tar de nån sekund innan de vita syns.

va så nära på att åka in till stan nyss o handla lite saker, för vi va på babysim men nä då va de inget idag för de är sportlov o de visste inte jag för vi ahr varet sjuka. men knd einte åka till stan för ja hade matvaror i bilen.

men ja funderar fortfarande. de har öppet till 18 så kanske kan åka snarT? ahha

• Tjej 83

ohh ja gick upp tidigt för en rörmockare skulle komma hit men ne då kommer han kl 10 ringde han o sa. ahh galen.
    men ja då har man ju tid o sitta här o kolla era fina LO ni laggt upp.

imorn ska ja åka till stan. måste ju ha lite saker.
    trisst när man inte kan göra något. eller jo, ja har förberätt hehe med bokstäver o dekos osv.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket