Inlägg från: Tjej 83 |Visa alla inlägg
  • Tjej 83

Förr oss som är fast i Scrapträsket

jo79 spara denna. familjeliv.se/krypin/tjej_83/gallery/phpqu9kau.png
    se så snäll ja är.
    vägen mellan jet o möbelaffären är liten syns knappt från du kommer men kollar du på vägen så ser du att en pil svänger upp dit. (om ja minns rätt) hehe
    ska du dit snart?

vet du när den senaste mässan va? efter den skulle de få in nya saker till butiken. men ja vet inte när de är.. hoppas du har god tid på dej. massa papper o kolla på .. hehe

• Tjej 83

hehe ok nä inte lättt. vid 3e rondellen o till höger ligger en stor ica affär där ja alltid handlar, o som du ser ligger magnolia mitt över vägen typ o ja har aldrig sett den. åkte flera gånger fram o tillbaka hehe tills ja fatta att svänga upp där,

så mässan är över? så bra då kommer mer saker in..

• Tjej 83

älvanpurjo ja fråga om dragspels album för nån da sen meningen sa att de hade gjort.
    jag har 2 st. får se hur de komemr bli. men de är la samma som LO. bara scrappa på hehe

• Tjej 83

jo79
    kom på en sak. sa du helg. har du kollat deras öppettider? tror inte de är öppet på sönda. o lörda e la bara 10-14 men de kanske räcker?

• Tjej 83

mamma i småland
    gå in i mitt galleri o kolla den ligger dä.

• Tjej 83

alla kommer fårn den vägen om du inte vet exakt hur du ska köra o tar en genväg, lite krångligare o förklara.
    men som sagt alla kommer på samma väg, bara följa vägen mot knalleland.
    o leta upp en jetmack. finns bara 1, så de är ju goda chanser att man hittar hehe

• Tjej 83

gomorn alla.
    ingen vaken..?

hata mej inte nu haha menni har säkert tänkt på detta redan *hoppas* hihi
    men vet ni vad 1 LO kostar ca.? o tänk er ett album fullt?!?!!
    shit. men visst är det värt varje krona.. jaja ne nu ska ja göra annat. typ somna om haha eller inte?

• Tjej 83

vill med ha mina men får vänta till v9!! jobbigt.
    göra under tiden? hmm

• Tjej 83

fnyz. får ja med vara med eller är det fullt? ny på scrappiz,
    har bara rutiga band. kul med lite andra som man kanske inte tänkt köpa själv.

• Tjej 83

så fin den va. gillar rosa o brunt ihop. och de turkosa Tet va fint där.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket