Inlägg från: Cia o krabaten |Visa alla inlägg
  • Cia o krabaten

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Annika: Åååå vad många läckra!
    Och säg vad du vill, men du har visst en egen stil

Cama: Vilken tolkning av senaste skissen på bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Underbart läckert!

• Cia o krabaten

Usch vad fl är trist och trögt och hoppigt idag.
    Kanske måste gå och scrappa istället

• Cia o krabaten

Innan vi gifte oss kallade jag honom för datasambon när han satt framför burken hela kvällarna. (Obs detta var innan jag reggade mig på fl )
    Nu är det han som kallar mig datafrun/scrapfrun
    Inte så mycket tid tillsammans heller.
    Skäms nästan lite när han försöker locka med ny film i biorummet "Nej jag trivs bättre här... "
  • Cia o krabaten

MiS: Nu snackar vi alltså projektor, reclinerstolar, surround mm mm. RIKTIG bio.
    Annars drar jag igång tv på datorn här i scraprummet

• Cia o krabaten

Ska ni komma hit får ni väl lov att scrappa med mig iaf!!!
    Eller ska ni ta en hel helg och vila scraphuvudet lite med film på kvällen??

Där fick ni förresten var makens hobbypengar går till. Min hobby ligger i lä i kostnad

• Cia o krabaten

Jag har också svarta fingrar, men det är för att jag opererat min skrivare som fastnade och gjorde ett fint svart streck över hela mig journaling

• Cia o krabaten

Jag kör med enbart EZ-mount när jag stämplar.
    Har monterat dem, men orkar aldrig bry mig om akrylklossen
    Kanske därför jag är så dålig på att stämpla?? *Visslar*

Cheri: Jag har aldrig varit på Skapa, bara Papprika.
    Jag var inte jätteimponerad där. Hade hoppats på mer. Men de har ju papper och cs och brads och allt...
    Aningen bökigare att ta sig dit väl? Jag körde bara bil
    Men du kanske kan hinna med båda??

• Cia o krabaten

Mamakajsa: Jag hade en på min farmors begravning.
    Det var egntligen den till min dotters första album med bilden på henne och hennes gammelfarmor.
    Fotot var taget inom en månad så det var ju bra.
    Hade också en dikt på som jag, eller snarare dottern, fått av min farmor med kortet hon fick när hon föddes (Eller om det var döptes)

Väldigt enkel, men det uppskattades av alla. Dock var det en väldigt liten begravning med bara de närmaste 15 pers ungefär.
    Blev spontant att jag tog med den då jag gjort den färdig veckan innan hon gick bort.

• Cia o krabaten

BV: Förklara mer om Pub-huset.
    jag var ju där i lördags och hittade in på bokaffären i det huset där det byggs om, men de hade inga roliga saker... Hade jag en guldgruva mitt under näsan och hittade inte???

Ang Edge scrapern så har jag en Heidi Swapp (Rund rosa liten sak) och den gillar jag faktiskt!
    Gillar inte MM's.
    Innan körde jag med sax, eller ännu hellre pappkniv/mattkniv, Det gör jag fortfarande om jag vill ha större revor.
    Min es ger mindre riv/luddat.

• Cia o krabaten

BV: Då var jag nog på den...
    Jag gick ner i gränden liksom och in i Pub till höger. Det på andra sidan gågatan bort från Hötorget.
    De håller ju på att bygga i det pub-huset så jag gick yttervägen.

Men jag tyckte de hade dåliga saker
    Hittade definintivt inga rub-ons. Några papper, men de var alla i en "stack" för flera hundra och det var jag inte sugen på.
    Kanske var utplockat nu då.
    Men kul att det går bra!
    "min" affär går också jättebra!
    Hon säljer massor säger hon. Då har hon ändå en del dåliga och dyra saker, men jag har inte känt henne länge nog för att påverka inköpen

Ang kanterna.
    Jag har använt den på min "plaska".
    Jag håller papperet upprätt och es näst intill vinkelrätt emot, och då hackar jag lite. Gör man för hårt blir det revor, som jag åkade med på just "plaska".

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket