Förr oss som är fast i Scrapträsket
BV: Nu är du väl ändå ute och cyklar?!
Embossa akrylfärg???
BV: Nu är du väl ändå ute och cyklar?!
Embossa akrylfärg???
Cama. Hojta till om du vill ha världens bästa recept på kladdis
JO: Ja det finns ju ett gäng olika kladdis recept.
Har även ett som går på 8min i mikron.... *FARLIGT! *
Mystjejen: Ååå vad kul!
Mina tips är LJUS! Har en solljuslampa för att få "korrekt" färgupplevelse, eller vad man ska säga...
Mappvagnar från IKEA för A4 papper funkar utmärkt att förvara 12*12 papper i. Har man bara tillräckligt många ( ) så stöttar de upp varandra och de blir inte böjda fast de är för höga.
De kan man ha dels i em mappvagn och dels i skåp och lådor.
Jag har en bred låda där jag på ena sidan har CS och andra mönstrade i rärgordning. Blir sååå lätt att bläddra fram det man vill ha och få en översikt!
Och såklart bordsyta till tusen!
Jag har ett skrivbord som är nästan 2m långt. Där får jag 50cm till att scrappa på
Har även en bordsyta ovanpå byrån som avlastning för halvfärdiga projekt osv, plus att det och datorbordet kan användas att scrappa på när jag väl får scrapsällskap
Claudia: Se till att ta den i tid bara *MMmmmmmm vad gott! Tur att jag inte har smör hemma
*
Mystjjejen: Nu blev jag sugen på att låte Engla, snart 2, vara med på riktigt...
Hon brukar sitta bredvid och sortera blommor och annat pynt, men inte få göra själv... Kanske dags!!
Heeeeeeeeeeejjjjjjjj Mammsen
Hur mår ni?
Jag får återkomma på måndag då min lunch blev uppskjuten...
MU: Jag har tills för ett halvår sen varit supernöjd med Tombo.
MEN de senaste tre jag haft har limsträngen gått sönder så att hela funktionen är väck!!!
SKa också leta ny för jag saknar den när jag ska fästa stora bitar papper ffa!
Blir inte lika tight med fotofix då!!!
Hojta till om du hittar ngn bättre.