Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76
    Emmixen skrev 2007-02-20 21:39:05 följande:
    ÄÄÄÄntligen har jag fått in min LO i galleriet!Risa och rosa jättegärna! Säg också gärna vad jag skulle kunna ändra på tills nästa gång, annars blir jag ju inte duktigare... www.emmixen.se
    superfin
  • Örnen76
    Camasunary skrev 2007-02-20 21:47:48 följande:
    Tack snälla Örn!!
    vassego
  • Örnen76

Cia o krabaten -

Jag brukar kommenterna i gästböcker när någon har lagt ut ny LO. Kanske frågar om olika dekorationer osv. Kikar jag bara runt för inspiration brukar jag inte skriva något. Personligen blir jag glad när jag får kommentarer på mina nya LOs, men jag kollar inte upp om det är några som har kikat in utan att kommentera. Gladast blir jag nog när någon kommer med förslag på hur jag ska förbättra mig.

• Örnen76
    malin ulrika skrev 2007-02-21 20:33:20 följande:
    Nu har jag handlat!Ett K-ology album med medföljande papper och dekos, ska bli en "bok om mej"!Och diverse papper, scalloped cardstock, och GLITTRIGA papper! Och jättelika tygblommor, har sett att endel har sådana och de är så fina, köpte på mej tre burkar! Och så lite mer chipboard bokstäver. Tyvärr fanns inga SOHO-swirls, så jag får använda upp mina flourish-swirls först.Och så diverse knappar och band! Nu ska här scrappas för fulla muggar! Blir väl inget sovet inatt...
    Vad kul
    Var shoppade du?
  • Örnen76
    mittlillalejon skrev 2007-02-22 12:05:14 följande:
    HJÄLP MIG!!!Passar ikeas mappvagn "SUMMERA" till 30*30 papper???
    Nej. Hängmapparna är i A4-format, så papprena sticker upp lite, men jag tycker inte det spelar ngn roll.
  • Örnen76
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-22 12:16:09 följande:
    mittlillalejon skrev 2007-02-22 12:05:14 följande: HJÄLP MIG!!!Passar ikeas mappvagn "SUMMERA" till 30*30 papper??? Nej. Hängmapparna är i A4-format, så papprena sticker upp lite, men jag tycker inte det spelar ngn roll.
    Alltså, ja de passar, men är i A4 format, vilket innebär att de sticker upp lite.
  • Örnen76

Är det tidningen Scrapbook mm ni pratar om?

• Örnen76

Hi hi! Mitt paket från SA har kommit i dag Ska gå och hämta ut det så fort min gubbe kommer hem. Sonen är så himla gnällig i dag, så jag orkar inte dra i väg med honom i vagnen en gång till i dag.

MajaKajsa - Det nya numret eller? redan?

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket