Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Camasunary skrev 2007-01-30 23:42:12 följande:
    Smörj in gubben med krämen så kanske det blir bättre fart på honom!!
    ja ska se om det hjälper

Hur skrev du din materiallista? Jag skrev en men jmfr jag med tidningens så är min väl detaljerad kanske??
    Asrta1 skrev 2007-01-30 23:47:08 följande:
    Hohooooo på er små nattugglor! BV: Här kommer min utlovade LO Mammsy hjälpte mig med titelförslag innan ikväll Så ris och rosa gärna, för denna är jag själv mkt nöjd med...inte alls rak och fyrkantig Tyvär så är det dåligt fotat men det är ju så förbenat mörkt nu när klockan är midnatt Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Jättefin!! Så mjuk och romantisk
  • claudia79
    Asrta1 skrev 2007-01-31 00:05:11 följande:
    Nu sitter jag och finurlar på en ny LO som inte heller ska bli sådär 4kantigt rak Tack claudia och kikkan!BV: Vet inte om du läste inlägget tidigare...Har klippt ut blommorna från Junkitz papper Där ckockade jag dig allt  Kan om jag vill Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Jag tror du skulle vilja vara me i scrapträskets utmaning denna gången*ler hemlighetsfullt* Håll ögonen öppna imorgon så ska du få se
  • claudia79
    Sol30 skrev 2007-01-31 09:30:50 följande:
    claudia: He he, man kommer ju till landstinget i Värmland!
    Camasunary skrev 2007-01-31 09:32:02 följande:
    Claudia: Landstinget i VÄRMLAND är väl inte det värsta man kan råka ut för kanske, men.... hellre utmaning än sjukhuset
    Jo men det är det  som är själva utmaningen denna gången - att ens hitta den
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-31 09:37:06 följande:
    Nu sitter jag och fnular och inspirationsurfar för att få till den där ***** LOn med journaling!! Hur ska man tänka?? Nån som har nåt bra inspirationstips??
    hmm... det var svårt...jag fick till min av en slump - hade inte tänkt ha den till tävlingen egentligen sen så bara passade den in på den kategorin och jag var nöjd med den

Men kanske nån dikt eller låttext som betyder väldigt mycket för dig eller ett minne som kräver mycket journaling för att återge???
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-31 09:52:00 följande:
    Nja.. lite luddig kanske Vad menar du med "arbetet"?
    hon menar nog arbetat??GladEller
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-31 10:09:44 följande:
    Susar in och tipsar om att det är 25% rabatt på hela sortimentet hos MaVinci´s t o m den 31a!!!  Se min blogg. *asbråttom* Oh, ja och så fick jag nyss PAKEEEEET i dörren!!!! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Har du nån liten länk, kanske?
  • claudia79
    kanskesnart skrev 2007-01-31 14:02:18 följande:
    Skulle behöva lite råd här Har klätt en gammal ful lampskärm med lite papper och band för & "piffa" upp den lite. Provade sätta på lite bling för att få den roligare men kan inte bestämma om jag ska ha dem eller inte Vill inte ha den så mycket dekorerad eftersom det inte riktigt passar min inredningsstil, men blir det för tråkigt utan nåt mer än bandet? Vad tycker ni? Ska blommorna vara på eller ej? Eller ska jag dekorera den ännu mer med något annat? Lägger upp en bild med och en utan (obs. bandet sitter snett men det är för att jag inte satt fast det ordentligt än)Ankiz: Kanonfin LO! Fint det blev med Mullberry papret.Asrta: Förstår att du blev nöjd, den var sk*tsnygg!Mamma i småland: Kan inte heller se den.
    Jag tycker nog lampan är snyggast utan bling Men så är jag stilrent freak i inredningOskyldig
    Cia o krabaten skrev 2007-01-31 14:18:02 följande:
    Claudia: Idel framgångar för dig nu!Ännu en visad på Swe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grattis i massor
    Tack tack!
    kanskesnart skrev 2007-01-31 14:23:58 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-01-31 14:18:02 följande: Claudia: Idel framgångar för dig nu!Ännu en visad på Swe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grattis i massor Wow, värsta kändisen Grattis! Den var verkligen vacker!!
    Åh tack så mycket!Generad
  • claudia79

Men va gulliga ni är ni som öser beröm över migGeneradGlad Tack så hemskt mycket

Vad gäller stil hemma och i scrapping har jag en blandning, men mer stilrent och modernt hemma, så i scrappingen öser jag på med mönster, dekos och bling

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket