Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Meli skrev 2007-01-27 21:50:25 följande:
    Nej, nu ska jag ta och gå till sängs, med tidninge, har inte hunnit läsa den än, och sambon jobbar natt
    Sleep tight!!
  • claudia79

Cia:  Vilken fiin lO!! Jag gillade särskilt de böljande formerna på papprena och fotona var underbara! nä...är du säker på att du är mamman Men vilken vacker mun din flicka har! Arv från mamma kanske?

• claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-27 22:15:45 följande:
    Här är det minsann ingen som fotar mig!! Jag får fixa det själv; antingen fota på armslängdsavstånd= jag ser ut som en häst eller med självutlösaren= rätt stela, "uppställda" foton 
    Häst tror jag knappast.. Men fösöker jag ta med självutlösaren så blir bilderna kanonmörka av nån konstig anledning..
    Fnyz skrev 2007-01-27 22:18:16 följande:
    claudia: jag å pylle åkte förra gå¨ngen å eftersom vi ahr 30 mil så åkte vi med en bussresa härifrån å då gick den bara på lördagen så det kanske bli lika den här gången! ska snacka ihop mig med pylle å pyret å se om vi ska ta en tripp
    Kul! Gör så och återkom me info! Jag ska kolla om jag ska ta med mig några IRL-scrapvänner
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-01-27 23:36:17 följande:
    Jo79 skrev 2007-01-26 22:24:53 följande: Cheri skrev 2007-01-26 22:19:59 följande: oooooh nu har jag bara en kvar!Måste fortsätta.. bbl... Varför så bråttom...? Det är ju fem 5!! dagar kvar! Mamma till KaramEllen påminn mig gärna 2xA skrev 2007-01-26 22:49:47 följande: Jag gillar inte soufflé pennorna för journaling. Tycker det blir för tjockt. Men att doodla passar dom bra till. Tycker inte ni att det blir tjockt att skriva med dem? Vecka 32+6 - BF 17 mars 2007Jo, jag håller med!claudia79 skrev 2007-01-27 00:43:42 följande: Ska ni tjejer gå på Syfestivalen nu i Mars? Um .. vadå fnåt?roha skrev 2007-01-27 08:56:54 följande: Jaha....då tränger väl jag in mig här då.... efter lite påtryckningar från Mellii.. Så här e jag! Nybörjare o nyfiken! Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???Välkommen!Fnyz skrev 2007-01-27 20:22:09 följande: är det ingen som vill utamana mig på nå vis?? jag försöker ju utmana mig själv hela tiden att prova på nytt, som t.ex. annika LO:n men nu vill jag ha lite hjälp Jag kan utmana dig att använda dig av carving på dina foton på en LO!
    Jo för alla oss präktiga hemmafruar som efter att vi snutit ungarna knypplar våra mäns slipsar de kan ha på kontoret

Det är en mässa för symaskinsfolk antar jag, men i höstas hade de också en avdelning med kanske 10 scrapbutiker som sålde stuff!

Carving!!? Vad är det för nåt?

Ang. Basic så har jag fått en LO publicerad i deras gallery
  • claudia79
    Tjej 83 skrev 2007-01-27 23:41:59 följande:
    heeeej...nätet funkar!! inte haft tele elle rnät sen stormen "per" men nu funka nätet menitne tele! se imorn vad som funkar då..lessen men har ju inte sett svaret på min fråga som ja skrev innan stormen, snälla svara i min gästbok så ja inte missar de hehe... där kan ja ju se utan o blädra 100 sidro bakåt. är blin bling "pärlor" likadana som brads? med ben?
    Nej inte om det är såna som jag tror du menar..de är med klister på baksidan..Och ang utmaning(andra tråden) så är det imorrn kl 18 om jag inte är ute och cyklar
    Camasunary skrev 2007-01-27 23:29:08 följande:
    Jodå! Som en häst, men jag vågar inte lägga upp några bildbevis
    Go, Camasunary! Go, Camasunary! (Hihi du skulle aldrig kunna va nån ny  Ricki Lake med det nicket - det är för långt att ropa, i den takten alltså *fniss*)
  • claudia79
    Camasunary skrev 2007-01-27 23:53:45 följande:
    OM jag mot all förmodan skulle ha en egen Rickilakeshow så skulle jag byta namn till Pinky... och det skulle ju fungera alldeles utmärkt!! Go Pinky, go Pinky!! (Oj oj märks att klockan börjar närma sig 12)
    *ASG* Nej Shrinky!!!
  • claudia79

Cheri: Håller me Venezuela Underbara!! Och den dagen barnen går till skolan måste kännas väldigt speciellt Jag gillade att du scrappat om din sons färgblindhet också. Känns som viktigt på nåt sätt att alla LO:s inte bara blir "du är så sockersöt"....typ

Äsch ja just de! Ja glömde att jag heter Frida Nilsson

• claudia79
    Melle85 skrev 2007-01-28 08:34:10 följande:
    claudia79: Wow vad duktig du är på scrapping! Imponerande mamma i Småland: Tack så mycket Nyfiken Örn: Jättefint kort! Fint du gjort inuti hjärtat.Cheri: Jättefin LO du har gjort, vadå inte dög?! Den är ju verkligen skitsnygg!
    TackGeneradKyss Va du e söt!

För er som är nyfikna på Basic Greys nya papper, såg jag idag att Kelly Goree har gjort nya LO:s där hon använt sig av just dessa! Finns i hennes galleri på 2 Peas,  så här är en länk & då finns det under BG-LO:s..Vet inte om man måste vara medlem för att kunna se?
    twopeasinabucket.kaboose.com/userprofile.asp

Marajjah: Åh stackars dig Men hinner du inte till tävlingen menar du? Synd isf!!
    Det står på Scrappiz att det räcker att det är poststämplat den 31/1..
  • claudia79
    Meli skrev 2007-01-28 09:41:18 följande:
    claudia79 Längtar efter de nya BGpapprena, de verkar superfina tycker jag.
    Ja håller med! Undrar när svenska butiker får in dem,tros?
    Minimalla skrev 2007-01-28 10:22:13 följande:
    Nyfikenörn: jättesnyggt kort! Var det pilligt att vika pappret sådär? Tidskrävande?Cheri: Wow, säger jag bara... såååå snygga LOs - låt mig gissa på en placering i tävlingen om det där är dina kaserade bidrag hur snygga är då inte de som får vara med .
    Ja visst! Ja tror på en topp-tio placering för Cheri!
    kela81 skrev 2007-01-28 10:26:47 följande:
    I dag ska vi gå å titta på hus...det ligger precis granne med papprika Livsfarligt
    ÅH! Kan det bli bättre?!Flört Vet din kille om att det ligger granne?*fniss*
  • claudia79
    Cheri skrev 2007-01-28 10:48:50 följande:
    Men äh sluta hörrni Vad gulliga ni är! Tack!Ni har väl inte missat att tävlingen är öppen för alla nordiska länder va? Nån placering räknar jag inte med men jag siktar på 25:e platsen.. nån lön för mödan iaf
    joFundersamGlad
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket