Inlägg från: claudia79 |Visa alla inlägg
  • claudia79

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Åh va kul att så många vill vara med!! Toppen, ju fler vi är desto bättre....

Jag har gjort en RAK-tråd som ni är välkomna över till Där fortsätter vi också att skriva upp oss, de som vill vara med i RAK-tråden, och där finns även mer info om hur jag tänkt det ska gå till.

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m16678870.html

• claudia79
    Emmixen skrev 2007-01-25 14:42:29 följande:
    Det är ju smart med den tråden i så fall, att man byter ju ut det man inte behöver, om jag har fattat det hela rätt? För då kanske de flesta får det dom behöver... www.emmixen.se
    Precis Och kanske man får något som man aldrig provat förut och upptäcker att "Wow, det här var ju toppen!
  • claudia79
    älvanpurjo skrev 2007-01-25 15:53:17 följande:
    vad är adressen till magdas som alla snackar om?
    www.magdas.se
  • claudia79

Vill man ha extremt bra BlingBling, så rekommenderar jag mycket hellre Making Memories olika shimmer kit. Sex flaskor, som är extremt dryga, för 100:- och det glittrar verkligen...*både det man vill blinga & resten av rummet* Finns på Scrapperiet och Scrapaddicted..Glad

• claudia79
    miniGrynet skrev 2007-01-25 22:31:06 följande:
    Claudia79Det Shimmer Kit du skrev om, hur fungerar det, är det löst glitter? Tittade på dom nu, superfina färger! ღ ♥ ღ Elise ღ ♥ ღ
    Jag brukar ta lim på det jag vill blinga. Sedan lägger jag saken på ett papper och strör en hel hög med glitter på (ja,det är löst glitter) tex chipboarden. Därefter skakar jag försiktigt av överflödet och chipboarden är klar!

Pappret viker jag på mitten och häller ner överflödet tillbaka in i flaskan. Det är därför den är så otroligt dryg!!

Här är färgen Espresso:  blue eyes.JPG2.JPG

Jag har kitet Cityscape; www.makingmemories.com/products/disp_kits/shimmer_glitter.cfm
  • claudia79
    Loppan79 skrev 2007-01-25 22:33:19 följande:
    Wihooooo Jag surfar hemma!!!!
    Grattis
    Blue Vapor skrev 2007-01-25 22:35:34 följande:
    Är det någon här som brukar vara med på Papprikas scrap-maror? Funderar på ifall man skulle ta och delta nån gång........... kanske...... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Nej ja har inte varit med...än Men jag såg också på deras schema att de har ganska många inplanerade i vår..

Här har jag använt "Steel"...tycker det syns bättre hur glittrigt det verkligen blir...
    Nära dej.JPG
  • claudia79
    Johanna 79 skrev 2007-01-25 23:32:57 följande:
    Ska göra en beställning på scrap. grejer. Men för några dagar  sedan skrevs det väldigt mycket kritik om någon nätbutik. Det var någon här som inte fått sina varor.Vilken butik var det ?
    Scrapandgiftcorner vill ja minnas..trist!
  • claudia79
    Mizty skrev 2007-01-26 00:07:21 följande:
    Blue Vapor skrev 2007-01-25 23:42:17 följande: Hm, och JAG handlar aldrig på Magnolia/Dreamcottage längre.....  många som är missnöjda med dem också Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/JAG OXÅ   det är 3 veckor sedan igår, har skickat 5 mail men dom svarar inte!!! Dom är kanon om man handlar i butiken i Borås men blev grymt besviken på nätbutiken!När jag beställde från ScrapAddicted så fick jag sakerna på 2 dagar, men det var ju innan hon  kände att hon behövde dra ner på tempot...Nu har jag varit ute & ätit med några andra föräldralediga tjejer & druckit ganska många cider  så nu är jag lagom mosig i huvudet En väldigt trevlig kväll! Passade på att gå till Format & handlade lite scrapsaker oxå när jag ändå var i stan Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Ajajaj Mizty! Ett litet tips frånc coahcen, bara..Om du ska scrappa nu och har skärmaskin,så använd den! Det är skitsvårt att få papprena rakt skurna me skalpell och linjal om man är lite på pickaluven Tro mig, jag har försökt
    Blue Vapor skrev 2007-01-26 00:06:36 följande:
    För er som inte har nåt att GÖRA i helgen  så har jag lagt upp en liten liiiiiiten inspirationsutmaning i min blogg! (flock-utlottning kommer nog inte förrän till nästa helg IFALL någon undrar Claudia )Scrappa duktigt! Nu ska jag sova! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Haha du skulle sett mitt face..Först glatt överraskad och på språng till bloggen för att sen sakta dö.... Well, jag är inte den som är den! Lite uppvärmning skadar väl aldrig

Angående Magnolia, så är et nog tyvärr som Mammsy sa en gång, att när man beställt deras egna stämplar (det enda jag beställt därifrån) så går det med en rackarns fart! Men man undrar ju om man verkligen får göra så som de gör, enligt konsumentlagen eller nåt sånt
  • claudia79
    Blue Vapor skrev 2007-01-26 00:21:16 följande:
    Claudia - Jag ska klura på nån lämplig grej för flocket..... kanske inte blir nåt direkt LO-krav.... .... hmmmm Mer en motivationsgrej kanske! Eller en SLOGAN *skärper mig**och går och SOVERvardetja*Kram på alla! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    KyssGlad
    DianaJ skrev 2007-01-26 07:57:41 följande:
    God morgon tjejer :)Snabbscrappade en LO i liggande letter för första gången igår. Efter SWEs skiss denna veckan. Gillar letter-formatet mer och mer :)Måste helt klart införskaffa mig lite MM shimmer nu. Claudia - dina LOs du visade var ju helt fantastiska! :)Ang Magnolia som ngn väntade beställning på - RING dem istället för att maila. De har telefontider men de svarar då i alla fall och kan tala om varför orden dröjer (gissar att mycket av det du beställt inte ens finns på lager).
    Tack Ja lovar att du inte kommer att ångra dig!
    Javisst är Letter kul format! Det blir en helt annan stil på scrappingen på nåt sätt.
    Men vad gäller Magnolia undrar jag om de överhuvudtaget har de grejer inne ens, som ligger på hemsidan, eller om de typ beställer när folk beställer, eftersom det tar en sån vansinnig tid!Trist eftersom de annars har största utbudet ju..
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket