Mizty skrev 2007-01-26 00:07:21 följande:
Blue Vapor skrev 2007-01-25 23:42:17 följande: Hm, och JAG handlar aldrig på Magnolia/Dreamcottage längre..... många som är missnöjda med dem också Min blogg -
langsammascrapparen.blogspot.com/JAG OXÅ det är 3 veckor sedan igår, har skickat 5 mail men dom svarar inte!!! Dom är kanon om man handlar i butiken i Borås men blev grymt besviken på nätbutiken!När jag beställde från ScrapAddicted så fick jag sakerna på 2 dagar, men det var ju innan hon kände att hon behövde dra ner på tempot...Nu har jag varit ute & ätit med några andra föräldralediga tjejer & druckit ganska många cider så nu är jag lagom mosig i huvudet En väldigt trevlig kväll! Passade på att gå till Format & handlade lite scrapsaker oxå när jag ändå var i stan Caroline, stolt mamma till Phenom!
Ajajaj Mizty!

Ett litet tips frånc coahcen, bara..Om du ska scrappa nu och har skärmaskin,så använd den! Det är skitsvårt att få papprena rakt skurna me skalpell och linjal om man är lite på pickaluven

Tro mig, jag har försökt

Blue Vapor skrev 2007-01-26 00:06:36 följande:
För er som inte har nåt att GÖRA i helgen så har jag lagt upp en liten liiiiiiten inspirationsutmaning i min blogg! (flock-utlottning kommer nog inte förrän till nästa helg IFALL någon undrar Claudia )Scrappa duktigt! Nu ska jag sova! Min blogg -
langsammascrapparen.blogspot.com/Haha du skulle sett mitt face..Först glatt överraskad och på språng till bloggen för att sen sakta dö....

Well, jag är inte den som är den! Lite uppvärmning skadar väl aldrig
Angående Magnolia, så är et nog tyvärr som Mammsy sa en gång, att när man beställt deras egna stämplar (det enda jag beställt därifrån) så går det med en rackarns fart! Men man undrar ju om man verkligen får göra så som de gör, enligt konsumentlagen eller nåt sånt