-
Vi träffas oftast på dagtid, eftersom flera av oss är mammalediga. Men till hösten börjar några av oss att jobba/plugga så då hoppas jag (för egen delMiaB72 skrev 2007-02-28 11:31:31 följande:NyfikenÖrn: Jag har allt varit inne och kollat er tråd tidigare men sett att ni ofta träffas dagtid på vardagar och då kan jag inte för om jag har min lilla huligan med mig så får jag absolut inget gjort men ni kanske träffas helger eller kvällar också?
) att det kommer bli mer pyssel på helger/kvällar
-
Ang scrappiz, så tycker jag att det är en bra sida. Jag gillar att kolla runt i gallerier och tycker det är bra att man kan lägga in favorit-LOs/kort. Forumet är bra, men känns så stort!!!!
Ang utmaningarna har jag mest varit med i kortutmaningarna. Jag tycker inte det spelar någon roll om det är omröstning eller inte. Fast, det är klart.... hade det varit omröstning den veckan jag var med i scraputmaningen hade jag ju aldrig hamnat på förstasida
Men jag ser det som en ära ändå
-
jag vill också veta *please*Bark skrev 2007-02-28 15:16:15 följande:Hittade på scrappiz, så nu kan jag spegelvända. Mamma till Jasmine & Timmie -
Är det bara jag som har problem med att vissa inlägg överlappar varandra och inte går att läsa?
-
Hos mig överlappar inlägg 5096 inlägg 5097 och inlägg 5103 överlappar inlägg 5104. Skumt...
-
SUUUUUUUUUUPERFINA!!!!!!Mizty skrev 2007-02-28 17:34:26 följande:Här kommer mina två senaste... Den första är på mina kusinbarn! Den äldsta flickan, Linnea är mitt gudbarn! Den andra är efter v.8 skissutmaning på swe... Caroline, stolt mamma till Phenom! -
Hejsan alla troll
Var på scrapkurs i går kväll och är nu trött men glad. Fick lära och att göra egna bokstäver till LOs (t.ex en knapp kan bli ett O, en öppen säkehetsnål kan bli ett V osv) sedan fick vi göra en pusselsida. Jag tyckte att den sistnämda tekniken var roligast eftersom den passar bra till halvbra fotografier.
Längtar så till helgen och mässan i GBG!!!! Verkar som om några här har tänkt att gå. Skojsigt! Såg på scrappiz att någon kom med förslag att man kunde göra en tröja och trycka upp sitt nick, alt göra en namnskylt. Tyckte det var en bra idé. Problemet är dock att jag heter "Örnen" på scrappiz, så om jag hinner göra en namnskylt, får det bli Örnen
Några här som har nappat på idén? -
venezuela - när ska du hålla i kursen?
LO, som jag gjorde i går på kursen, med pusselbitsteknik finns nu i mitt galleri

-
idag? Bonne chance!!venezuela skrev 2007-03-01 16:26:35 följande:NÖ: Jag ska ha kursen mellan 18.30 och 21.30 -
Snygg skiss, men vad är embroodling?Cheri skrev 2007-03-01 22:03:35 följande:Hööööörni tjejjer.. kan jag locka er att vara med kanske???www.love4colors.com/scrap_sketchchallenge_mar...