Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tjej 83 skrev 2007-02-15 20:15:18 följande:
    wohoo imorn ska ja åka o handla lite scräpgrejjer heheäntligen lite tid att göra det. usch tror de kommer sluta illa för plånboken men men. men en del saker har de faktiskt inte. så de måste ja betälla, måste kolla upp nätbutiker nu också hmm. om ni inte handlat slut på allt!! hehe
    Vart ska du shoppa då?
  • Örnen76
    malin ulrika skrev 2007-02-16 19:34:38 följande:
    En kompis till mej ska åka till Ottawa där de har en stor scrapaffär... Skickade med 300 spänn så hon kan handla en "godis påse" till mej! Lite spännande när man inte vet vad hon kommer hem med!
    Spännande
  • Örnen76
    venezuela skrev 2007-02-17 14:36:32 följande:
    Åh, vad sugen man blev att kika in här då...För ett par veckor sedan hade jag ju en reporter här på besök och idag publicerades det i tidningen. Hela artikeln var på tre sidor, varav två var från träffen hemma hos mig. Det ligger med i tidningens nätupplaga. Ska se om jag får ordning på scannern sen så kan jag lägga in bilderna här sen (bara text på nätet) Det var lite nervöst att se vad hon skrev eftersom hon var här i flera timmar och det blev mer allmänt prat än intervju - man vet ju inte i sådana lägen vad hon kommer att skriva i slutändan. Tycker dock att hon satt sig in i ämnet bra, sen är jag glad att dom som känner mig vet att jag har fler strängar på min lyra än att scrappa och titta på sport på tv www.vf.se/vf/docs/visa.asp
    Kul artikel
  • Örnen76
    Mystjejen skrev 2007-02-17 16:59:36 följande:
    OBS!!! OM DU ÄR KÄNSLIG FÖR PRAT OM SCRAPHÖRNOR SLUTA GENAST LÄSA!!!Jippiie!!! Har fått ett eget scraprum!!Så nu står alla mina scrapprylar nedpackade... Men det är det ju såklart värt!Så ikväll är det surfa runt och kolla in scraphörnor som gäller...Vad har ni för tips? Vill ha tips om ALLT!!På måndag bär det av till Ikea mm, så jag måste ju ha en plan!
    VAD KUL!!!
    Jag har en bild på mitt scraprum i mitt pysselgalleri. Köpte nästan alla grejjer på IKEA
  • Örnen76
    Cia o krabaten skrev 2007-02-18 08:10:51 följande:
    Skohylla som pappesförvarnig funkar utmärkt Men jag föredrar mappvagn som jag kan stänga in i skåpet nr klåfingriga Lisa är här uppe...
    Skohylla fungerar bra om förvaringen är i en garderob, annars kan papprena blekna.
    Jag gillar skarpt min mappvagn
  • Örnen76
    Cheri skrev 2007-02-18 15:58:31 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-18 08:59:47 följande: Cia o krabaten skrev 2007-02-18 08:10:51 följande: Skohylla som pappesförvarnig funkar utmärkt Men jag föredrar mappvagn som jag kan stänga in i skåpet nr klåfingriga Lisa är här uppe... Skohylla fungerar bra om förvaringen är i en garderob, annars kan papprena blekna.Jag gillar skarpt min mappvagn Varför bleknar dom?
    Jag har hört att de bleknar av soljuset, även om persiennerna är nerdragna.
  • Örnen76
    Mistoffelees skrev 2007-02-18 12:56:24 följande:
    Tänkte börja med scrapbooking, som allra första album tänkte jag använda bilder av min katt.Vad behöver jag köpa för grundsaker som tex lim, saxar, papper, album, dvs allt som behövs för att kunna göra ett album.Bor i Göteborg, vilka affärer rekommenderar ni?
    Format och Scrapbook etc
  • Örnen76
    Johanna 79 skrev 2007-02-19 14:55:21 följande:
    Åååå, mitt bredband går så segt, vet inte varför! Vad trött man blir. Jag är intresserad av stämplar som passar till PÅSK-kort, GRATTIS-kort, och KÄRLEK över lag! Kollar på lite butiker nu men vet inte varför allt tar sådan tid att ladda. Får nog ta en pause och åter komma senare!
    You've got mail
  • Örnen76

YIPPIEEEEEEEEEEE! Min LO är på Scrappiz förstasida!!!!!!!!

• Örnen76
    malin ulrika skrev 2007-02-19 16:39:42 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-19 16:34:21 följande: YIPPIEEEEEEEEEEE! Min LO är på Scrappiz förstasida!!!!!!!! Nyfikenörn,linka gärna, jag vet inte var alla "innesajterna" är!! Nyfiken!Och om nån undrar (eftersom jag nu kan citera) , JA, jag har blivit plusmedlem! Kunde inte hålla mej längre, så inget mer "ta ut gamla LOäs så man kan fylla på med nya"...
    www.scrappiz.se
    Min är den med bebisen.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket