• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Höööörrni.. får jag vara lite jobbig med er??

Kolal här då.. så här ser det ut nu..

Till höger om hyllorna på väggen, ska jag ha ett tidningställ.
    Ovanför magnettavlan utan foamstamps ska jag ha ytterliagre en hylla.
    Under hyllan längst ner ska jag ha spots och så tänkte jag sy ett draperi av tyg för det hyllplanet som jag tänkte köpa imorgon på mässan. För att man ska kunna dra för, ser lätt så stökigt ut med alla prylar. Hyllorna ska antingen målas vita eller bytas ut mot nya vita. Min hemska stol som trasat sönder i tyget både här och där ska bli omklädd. Det lilla mapparkivet som står på hyllan är för DT-material, den har jag en mappvagn som står bredvid för privata papper.

Har ni några mer ideer o tips?? Tar tacksamt emot!!

• Cheri
    malin ulrika skrev 2007-03-02 22:58:02 följande:
    Cheri, men GUD!Har du inget jobb, scrapbookar du BARA!!!?   Vad fint! Ser ut som ett professionellt scrap-office!
    HAHA det där är mitt jobb Scrap i ena hörnan och kontor i andra Jobbar ju hemifrån därför vill jag lägga ner lite extra på mitt lilla "office"  hihi
  • Cheri
    Sol30 skrev 2007-03-02 23:22:42 följande:
    Cheri: Sååå fint du har det! *vill också ha så*
    Tack!

Jag har länge suktat på de amerikanska galet fia scraphörnorna väääldigt länge och vill verkligen oxå ha en sån fiiin en.. har kommit en liten bit på väg, men än så är jag inte riktigt där men jag hoppas jag är framme snart

Så.. fram med mer tips nu

Kanske dags o få lite skönhetssömn fresten.. ska ju dejta träsktroll på mässan imorrn
  • Cheri

Äh så jag skriver.. jo.. läggdags verkar det verkligen som

Gonatt..

Hoppas jag hinner kika in snart igen *djup suck*

• Cheri
    Johanna 79 skrev 2007-03-02 23:40:45 följande:
    Cheri: Så snygg scrapphörna! Blir lite avis även om jg har en helt ok hörna jag med. Finns bild i mitt bildgalleri.
    Oh!! Sånt bord som du har vill jag me ha! Fast vitt

Rymligt och fint!
  • Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-03-02 23:47:02 följande:
    Cheri - lård va fint!! Var har du hittat de blommiga lådorna?? Och säger du att du gjort dem själv så vet jag inte vad jag gör..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    haha näää Ö.B .. billigt o bra!
    Blue Vapor skrev 2007-03-02 23:51:21 följande:
    Jag hade en snajsig scraphörna på G, men då uppenbarade sig det faktum att våra väggar är av mariekex - så jag vågar inte sätta upp en enda hylla här inne... *blänger argt* Ska ta ett snack med några grannar och se vad de säger om just DEN väggen.... man kanske ska våga försöka ändå.***Jag har det mesta av alla band i ikeas braiga glasburkar! Har försökt ha dem lite efter färg, men då borde jag köpa fler än de... åtta*host* som jag redan har  Fast jag är så lat, så jag har inte fyllt hälften av dem än... de banden ligger och slåss i en stor låda istället Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    HAHA du skriver så roligt! Var får du allt ifrån?? 

Jag har oxå mina band i en sån glasburk från ikea, det funkar helt ok men nu vill jag ha något nytt kul!
  • Cheri

Ja nyligen, för några veckro sen.. apbilligt de minsta kostar 25:- har jag för mig. o de största typ 49:- kanske?

Nu är det läggdags på er!

• Cheri
    Loppan79 skrev 2007-03-03 17:59:33 följande:
    Cheri - vilket fint scraprum. Det är så himla kul att se hur andra har gjort eftersom jag planerar för fullt hur jag ska göra med mitt. Det saknas bara lite pengar sen ska jag sätta fart och göra iordning mitt rum Men du skriver DT-saker. Vart är du DT? Jag har nog helt missat det. Var inte du på scrapbookbutiken förut?
    Tack! Jo jag var på scrapbookbutiken, nu är jag på Scrapbodan som öppnar nu i mars
  • Cheri
    Sol30 skrev 2007-03-03 19:32:50 följande:
    Cheri: Oaaah! Ja, det ser precis ut som en man med mustage!
    Eller hur!! I have a ghost in my house!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket