• Cheri

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mizty skrev 2007-03-14 09:45:38 följande:
    Här är min kort....        Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Jättefina kort juh!! Älskar "grattis pappa"! Jättefin!
  • Cheri
    Sol30 skrev 2007-03-14 11:19:33 följande:
    ohhaaaa! nu hoppade ena skitkatten upp på min nya lo och gjorde värsta revan på ett av korten!!!!
    Näääjje!!! Gråter
    Fiafisen skrev 2007-03-14 11:27:27 följande:
    Sol30:Känner igen det där, har tre katter själv. Jag målade på en t-shirt åt en kopis en gång och då tyckte en av kissarna att det skulle va fint om den gick i färgen och gjorde lite tassavtryck på tröjan... Jättevackert. Då skulle man kunna döda dem! Hoppas det inte blev allt för illa iallafall....
    Hihi fniss det hade ju kunnat bli skitbra om temat var sådant!

Själv hällde jag kaffe över heeeela min nyaste DT lo Skrikandes
  • Cheri

alltså.. ursäkta om jag verkar försöka bossa eller något över tråden nu men.. det känns som vi är så hiiiiiiiiiiimla många nu o man har ingen som helst koll på vilka alla är längre (kanske bara är jag?)

Tänkte om vi kunde göra en lista eller något där man skriver in sig och svarar på någon fråga eller så? Så man får lite bättre uppfattning om varandra?

• Cheri
    Tjej 83 skrev 2007-03-14 13:34:24 följande:
    men tjejer! va gör ni här inne? har ni inget vårväder? ingen sol?här i borås är de så varmt o solen skiner ju!vart på stan ett par timmar o gått. ohh så fina kläder de finns till baby o söta skor.och ja höll mej från att gå till magnolia eller till bokhandlen som me har scrapgrejjer hehe..
    Vad gör du själv här inne??

Jag har massor med underbar sol men måste ju jobba *buuhuu*

o så sitter jag här.. hrm... Sol30 ja jättebra! Fixar tråden ikväll då? Måste jobba på nu!!
  • Cheri
    Tjej 83 skrev 2007-03-14 13:48:40 följande:
    jobba sa du?! men fl är väll inte ditt jobb eller?
    VA??? inte???? Förvånad

• Cheri
    Oj vad fina! Och vad många! Vad du är produktiv! Såå skööön sovställning oxå!!
  • Cheri
    Cia o krabaten skrev 2007-03-17 20:58:58 följande:
    Coursell: VI i -08 området hade barnjouren idag FÖR VI SKA HA SCRAPTRÄFF HOS CHERI IMORGON!!!!!!  Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    haha vad rolig du är!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket