Inlägg från: MamaKajsa |Visa alla inlägg
  • MamaKajsa

Förr oss som är fast i Scrapträsket

kanskesnart....jamen självklart ska den ju vara större. Ser jag helt solklart nu att den bör vara.

Toppen detta att kunna be om några andras infallsvinklar när det är en sån här speciell grej man ska göra....jag är ju så himla mycket nybörjare också (hållit på en vecka lite drygt) så det är så svårt att komma vidare när jag fastnat.

• MamaKajsa

Marajjah. jisses va cool sol-LO:n var

• MamaKajsa
    claudia79 skrev 2007-02-07 00:01:41 följande:
    MamaKajsa skrev 2007-02-06 23:41:01 följande: Claudia: ja ett kort till ska jag leta fram. så dikten ska uppåt o ett kort´vara där dikten är på ett ungefär alltså, tycker du? njae Ja tänkte nog mer att kortet ska sitta "bakom" dikten och uppåt ungefär som du gjort med det andra stora kortet, som sitter bakom blomman...eventuellt förlänga diktpappret (göra det större) utåt åt sidan till höger..Ja det är ju bara som jag tycker
    Ja det är bara som du tycker......men det är ju inte så himla "bara" det inte.
    Tack för dina synpunkte.

Kanskesnart....tack till dig med.
  • MamaKajsa

Slutresultatet på gammelmorfars minnes LO som ska stå vid kistan på begravningen.
    Sådär nöjd är jag....men den får lov att duga. Tror inte att jag kan bli nöjd med denna, är för viktig liksom.

Till Georgs minne

• MamaKajsa

Coursell, Sol30: tack!

Emmixen: Tack. Jo småinstrumenten, tonerna och g-klavarna och så köpte jag här: http://www.scrapbooking.se/ fast jag köpte dom i den verkliga butiken. Vet inte om dom finns med på hemsidan.

• MamaKajsa

Liftat MiaB72:s ursnygga fotbollskille. Tack!

Max7mån

• MamaKajsa

tack alla ni som kommenterade min LO Blir så glad. Jag tror att jag långsamt, långsamt börjar hitta min "stil", inser att jag är fasligt förtjust i runda saker På fredag ska vi vin-scrappa, när vi fyra som ska träffas började prata om vad vi skulle ha med oss o dricka upptäckte vi att det var en heeel del. haha kan ju bli hur spännande som helst.

• MamaKajsa

Marajjah: snyggt!

oj vad mycket snygga roliga fonts jag hämtat hem nu. I morgon ska printas, tror inte jag blir megapoppis om jag drar igång skrivaren nu *modell bullrig*

• MamaKajsa

Nu har jag tre nya i mitt galleri
    Ris o ros tack. Två är från den MYCKET roliga vinscrapkvällen.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket