Inlägg från: MamaKajsa |Visa alla inlägg
  • MamaKajsa

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia: Beklagar din förlust, jag fick veta idag att min mormor troligen inte har mer än en vecka kvar i livet....så jag får väl förbereda mig på samma besked som du fick snart.

Oj oj vad jag har scrappat idag. 5 LO:s....F E M....helt sjukt egentligen *haha* Scrap-rallyt inspirerade mig massor.

• MamaKajsa

Johanna79....30 min wow, det är snabbscrap det

...o tack!

• MamaKajsa

var hittar man vilka som vann i rallyt, om det nu är klart. Då i söndags fanns ju en rubrik i rallyforumet som hette vinnarcirkeln...men den är borta nu.

• MamaKajsa

Nu har vinnarna av scrapprallyt publicerats *stolt*

• MamaKajsa

Tack för gratulationer Generad
    Känner mig helt överväldigad.

• MamaKajsa

skumpis: ett hemligt paket från scrapbookstore vann jag, spännande

• MamaKajsa

oj vilka avundsvärda mängder papper ni har. Själv sitter jag gärna och bläddrar o myser med mina sju mönstrade och mina åtta cs

• MamaKajsa
    hannamamma: jag har köpt ett chipboardalfabet som jag ritar av på papper o klipper ut. Har inte råd att köpa o använda som dom är, då skulle ungarna bli utan blöjor *fniss*
  • MamaKajsa
    Kikkan: alla utom en funkar. Den som är störst är 12*6.
  • MamaKajsa

Vill bara visa upp LOn jag gjorde till min mormors begravning förra veckan Finns i galleriet.

• MamaKajsa
    Lördag
    annika5064  
    Mammsy
    NyfikenÖrn

Söndag    
    MamaKajsa
  • MamaKajsa
    marajjah....bara dom som vunnit om jag förstått det hela rätt Enligt nån sida (kommer inte ihåg vilken dock) skulle vinnarna underrättas innan påsk.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket