Inlägg från: Camasunary |Visa alla inlägg
  • Camasunary

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Sol: Jag har köpt "bling" på Panduro, men jag tror att det är som du säger att de egentligen är till för att strykas fast... men fina är dom!!

Annars kan du ju blinga själv, jag vet att Mammsy har gjort egna blingade swirls. Dvs stämpla och embossa med glitterpulver så blir det fint och glittrigt!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag jobbar och står i! Har sannerligen häcken full!! Så jag har hård tidsbegränsning framför datorn

• Camasunary

Det var inte mycket jag hann på 10 minuter!! Fyyy bubblan så seeegt!! Ett inlägg= 4 minuter att ladda upp Ledsen

• Camasunary

Äsch Mammsy!! Du är allt nuttig du också! Flört

• Camasunary

Undrar vad jag ska göra sen, när alla LOs till tävlingen är klar... Jag kommer antagligen att kasta mig över varenda projekt från små plåtreceptlådor till alteredscrappa allt som är löst i lägenheten + göra klart lillans album i ett nafs! Har ju scrappat mellan 6-8 timmar några dagar nu och varit duktig på att inte hänga här!

Eller så kanske jag behöver scrapsemester  

Det har varit så jäkla kul med tävlingen! Jag har gjort mycket som jag aldrig gjort förut, fått en massa nya idéer och infallsvinklar. Så himla KUL helt enkelt!

• Camasunary

Grattis till alla publiceringar! Har bara snabb-bläddrat och sett Fnyz fina svampLO, men nu ska det bli kul att leta upp och beundra det ni andra gjort också! 

• Camasunary

Jag tycker soufflé pennorna ärsuveräna att skriva med också!

M: Prova om du kan fästa med gluedots på nåt ställe där de inte syns Eller lägg något över som döljer lim, fix, dots, eller fäst med brads el dyl eller strunta i om det syns en liten fästgrejs! Det ska tydligen komma ett nytt lim; KI Gloo som inte ska synas

• Camasunary

Ha, ha!! Hur lång tid tog det för mig att skriva 4 rader då?? Seeegt!

• Camasunary

Claudia: Varför ska du ha prestationsångest?? Jag menar nyligen publicerad på internationell, vida känd hemsida

• Camasunary

Nä, där ser du! Du är ju braaa! (minst sagt)

Det blidde ingen semester... Jag haver både scrappat & surfat ikväll

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket