Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Mitzy - japp! Har alrig varit där innan trots att jag bor nära (Landvetter)

• Örnen76
    M73 skrev 2007-01-26 10:41:15 följande:
    Åhhhh... nu vil jag shoppa mer, skall gå och hämta mina betällda pappersförvaringar idag och hopas att jag får tid att sätta mig och sortera in papper.... att jag hinner scrappa med är kanske för mkt begärt. Skall nog ta ett varv och se om de har fått in någon intressant scraptidning med. Skulle vilja scrappa nått fint till sambon nu när det blir alla hjärtans dag men vet inte vad...
    VAd är det för papperförvaringar du har beställt?
  • Örnen76

Ang Scrapbooking (tidningen) -
    Vilka affärer är det som har fått den före er prenumeranter?

• Örnen76

Scrappat ett Alla Hjärtans Dagskort:
    Hjärta i irisvikning.JPG

• Örnen76
    venezuela skrev 2007-01-28 15:09:33 följande:
    Jag behöver er hjälp. Får ju besök av tidningen på tisdag och känner att jag behöver vara lite, eller ganska mycket, förberedd på vad jag ska göra. Har förberett en LO som jag i stort sett bara tänker montera och skriva dold journaling på när de är här. Jag la upp den och fotograferade, men jag vet inte om rubriken är för blek på ngt vis. Funderar på om jag ska sätta nåt annat bakom, montera nån bokstav på 3D kuddar, lacka etc. Är det ngn som har nåt tips?
    SKITSNYGG!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------
    Håller på att scrappa om LOn (=göra en helt ny) med de första bilderna på Gustav. Jisses vilken tid det tog innan jag fick ordning på den! Ska "bara" limma dit allt nu...
  • Örnen76

jenny79 - "ÖFning" kanske?

Här en LO, som jag gjorde med de första korten på Gustav, den är egentligen dubbel, men jag får bara lägga in ena här på FL, eftersom han är naken på ena bilden på den andra LOn

• Örnen76

Hmmm... den kom inte med... Provar igen:
    Nyfödd.JPG

• Örnen76
    Lilybee skrev 2007-01-28 20:23:59 följande:
    NyfikenÖrn - Vilken fin LO Och vilket fint papper med Baby boy. Var är det ifrån? Har fortfarande inte gjort någon nyföddLO på dottern... Hur ser den andra LO:n? Kan du beskriva...
    Kolla i mitt scrappizgalleri:
    http://www.scrappiz.se/Coppermine/thumbnails.php?album=lastupby&uid=3114
    *hoppas länken fungerar*

Tyvärr kommer jag inte ihåg varifrån pappret kommer. Ska kolla det. Påminn mig gärna
  • Örnen76

GRATTIS TJEJTARZAN TILL INLÄGG 1000!!!
  • Örnen76

Råkade radera länkern från mina favoriter och hittade den inte sedan! Vilken katastrof
    Mitzy var snäll och hjälpte mig att hitta länken, så nu har jag läst igenom en massa.
    Har ju inte kunnat undgå Magnoliadiskussionen. Jag är väl en av de få som (nästan) aldrig har haft problem med dem; alltid fått det jag beställt hem inom rimlig tid och när jag var där och handlade i lördags för första gången blev jag vänligt bemött.
    Däremot hittade jag ett minus. Jag köpte EZ i butiken och kollade (dum som jag är) inte på prislappen förrän jag kom hem. "Hoppsan" tänkte jag "79kr, det var dyrt!" När jag sedan kollade samma vara på deras internetbutik står det att priset är 59kr. Väldigt konstigt att det skiljer sig SÅ mycket!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket