Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Vad roligt att läsa om era framgångar; kursledare, swe-bloggspubliceringar, DT-medlemmar osv!!!
    Jag har fått en scrapmentor  Efterlyste en på scrappiz och nu är vi igång! Jätteroligt

• Örnen76

kela81 - fina LO's!

En ny dubbel-Lo finns i galleriet för de(n) som vill kika

• Örnen76

Har gjort en till dubbel-LO, som nu finns i mitt scrapgalleri. Lo'n är dock inte så ljus i verkligheten som i galleriet...
    Fick i går reda på att jag fick plats på en scrapmara i mars!!! Ska bli superkul

• Örnen76
    Lingonflickan skrev 2007-02-09 19:03:14 följande:
    Nyfiken Örn: Härlig dubbel. Gillar särskilt hur du låter den breda linjen binda ihop fotona.
    Tack
  • Örnen76

Lilybee - kolla din gb ang shopping i GBG & Borås

• Örnen76
    venezuela skrev 2007-02-12 21:04:23 följande:
    Cama: Okej, då ska jag prova att lägga ut en LO utan att ta upp en halv sida...Vad tycker ni om att rubriken inte går lika långt ner på båda sidor av cirkeln? Är så fyrkantig (rund i detta fall) av mig att jag har svårt att bryta mönster. När jag gjorde den fokuserade jag på att ordet 'Loppis' skulle sitta jämnt ovanför fotot, först senare såg jag att rubriken blev längre i vänsterkant...
    Jag tycker att rubriken blev helt rätt. "Loppis" är ju huvudordet, så det hade blivit snett om det hade flyttats mer till höger, om det var det du menar...
  • Örnen76
    Johanna 79 skrev 2007-02-13 15:56:27 följande:
    Nu så har jag fotat lite. Inte några vidare bra bilder. Men detta rummet är i våran källare. Och där blir det aldrig nåot bra ljus!  Det är väldigt skönt att ha överskåp. Där kan man gömma en massa. Då behöver det inte se så stökigt ut I denna hörna trivs jag jätte bra om kvällarna. Datan och TV när till hans vid mitt scrap. hörna!!!
    Vad snyggt! Smart med skåpen
  • Örnen76

Måste nog tröstshoppa lite... Både sonen och jag är ännu inte krya från magsjukan...

• Örnen76

Slänger in en fråga till trollen:
    Var kan man köpa tags med webbutikens alla bazillfärger? Skulle vara bra att ha en hemma så man kan matcha med mönstrade papper Svara gärna i min gb!

• Örnen76

Häppi Välentajns Däjj!

Gjorde en -LO till Gustav. Den är liftad av Malena Andersson och finns i mitt scrapgalleri.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket