• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

huuuuuuuuur ska vi överleva i 2 timmar utan FL!!!!!!!!!

• Fnyz
    Skumpis skrev 2007-02-28 21:58:29 följande:
    Fnyz - *fniss* Huuuuuuur ska ni nånsin kunna börja jobba?
    tur att jag jobbar hemma då på kontor med datorn framför mig hela dagarna
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-02-28 22:10:18 följande:
    nån som gjort LO med mer än 4 kort. klipper ni bara ner korten så de blir mindre o får plats.. alla kan man ju inte klippa direkt. om man inte tatt på låångt håll.. kan ju gö dubbel, men om man vill ha på en enkel,..
    jag har gjort många sånna tidigare, även utan att skära ner kort, jag ska länka in nån här, vänta liote
  • Fnyz
    Skumpis skrev 2007-03-01 08:07:27 följande:
    God morgon!Är det 565 kr som gäller för prenumeration på scraptidningen? Inga andra erbjudanden för prenumeranter? Hur många nummer har vi fått? Missar jag ett nummer nu för att jag inte betalt innan 28 februari?
    vi har fått 5 nummer så ett till kommer vi få. har för mig att det skulle betalas före 3mars (ellerdyl) är itne säker för att man skulle hinna få alla nummer, risken finns väl annars att man missar ett nummer kanske.
  • Fnyz
    Helenaj skrev 2007-03-01 08:57:50 följande:
    Hej!! massor av fina alster här e gjorda! E det ingen som vet var jag kan köpa en cuttlebug här i sverige? e det någon som har en? och ev. beställt från USA?
    kickispyssel tar in beställningar på den. maila henne, då kostar en CB ca: 570kr plus frakt
  • Fnyz
    Tjej 83 skrev 2007-03-01 15:14:21 följande:
    fnyzja "snodde" din rubrik julfin. bara så du vet heheska göra klart den i helgen. imron åker jag till mamma o åker förbi "tygriket" skene-kinna. ska se om ja hittar fina band, spets o knappar. nån som använt tyg på nån LO? kan man de?
    sno på men det är väldigt kul att du berättar när du gjort det så man kan vara lite stolt över att kunna inspirera andra
  • Fnyz
    Willea skrev 2007-03-02 12:01:54 följande:
    Go´middag! Jag har lagt en ny LO i mitt bildgalleri ("i mammas famn") - tar gärna emot synpunkter! Nu börjar mitt pyttelilla förråd av papper o dekos att ta slut så jag får nog ta en liten (mycket liten dock ) scrappaus o satsa på att inhandla lite nya saker. Funderar på att handla på Scraphuset, någon som vet om de är bra? *Åh, önskar jag hade mera pengar!*Claudia79 - jättefin LO!!!Peggy O - ska kika i ditt galleri senare Skulle förresten så gärna gå en kurs, någon som vet om det anordnas några i Malmö?
    ja scraphuset är jättebra! de är trevliga och snabba
  • Fnyz
    2xA skrev 2007-03-02 15:26:32 följande:
    Hur många cardstock har ni hemma i ert "lager"?Jag hade probelm med att hitta matchande cs till mina mönstrade papper, så jag beställde hem "ett antal" från Lifetimemoments. Harkel, harkel - nu har jag säkert närmare 200 olika färger... Kan väl inte skylla på att man inte hittar en matchande färg längre... Vecka 37+6 - BF 17 mars 2007
    mitt lager brukar ligga på 150 enfärgade och lika många mönstrade.
    Jen 82 skrev 2007-03-02 14:50:25 följande:
    Ni som scrappar lettersize, köper ni lettersize cs eller skär ni till 12*12?
    jag har scrappat ett lettersize album och ett 8*8 album och jag köper BARA 12'' papper. man får ju massa bra bitar till fotomattor, att stansa ut i m.m. m.m. och dessutom så har dem lettersize papprena jag hittat kostat ungefär lika som 12'' papprena.

det är ju så lätt att skära till dem när man har skärmaskin åxå speciellt som min skärmaskin som har tum mått åxå

om jag skulle köpa lettersizepapper så är jag säker på att just dem papprena kommer jag vilja ha till mina 12'' album i så fall och gräma mig att jag bara har den färgen i letter
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket