-
jag äslar BG:S scralet letter och även stella ruby!jenn79 skrev 2007-03-21 09:07:23 följande:snygga LO´s ni gör tjejjer!!!!jag själv insåg att mitt pappersförråd började sina igår Hittade INGA som passade ;-( Så här måste det shoppas loss...Förslag på nya papper?!! BG pheobe (stavning?) iaf -
glömde ju berätta att de finns en ny lo i mitt galleri

-
hmmm vissa månader är det 1000kr och vissa är det "bara" 700kr, senaste månaden så köpte jag ju Cuttlebuggen med tillbehör PLUS att jag var på mässan så då gick väl sådär 3500

-
måste bara säga att min sambo OFTA påpekar vilken otroligt BILLIG hobby jag har!!! han jämförde t.ex. pyrets sambos hobby (rally) med scrappingen å även min sambo har ju en skoter som är en ganska så dyr hobby speciellt om man räknar på kostnad per mil man åker
han hade även tidigare en sportbil för ett par hundratusen och det får man myyyyyyyyycket scrapgrejer för så han säger de till alla som pratar om min hobby att han tycker de e sååå bra att jag hiuttat en hobby som jag älskar så mycket och som alla har glädje av som dessutom är så himla billig.
kan ju avra så att min sambo har ltie mer pengar än mig så för han är det inga pengar men de e ändå sååå skönt att han tycker som han gör så jag slipper ha dåligt samvete-.
-
å vad arg jag blir när jag läser på SA:s blogg (inte SAS alltså utan SA:s
)
-
å va tuff! så häftiga färger å jag är inne i en "Rund" period nu så jag blev förtjust direkt!MAMMSY skrev 2007-03-22 15:44:05 följande:Kom på att jag hade en LO som jag inte hunit visa här änJag gjorde en skiss kursdeltagarna fick scrappa efter, å så här ser min egna tolkning ut Nu ska jag ut i vårvädret å leka med Julia Kram så länge!!! Malin mamma tilll den vilda 1½åringenjättefin, så härlig i färgerna å vilka snygga blommor du fått till runt knapparna!MiaB72 skrev 2007-03-22 15:54:34 följande:Mammsy: Skitsnygg!!! Har du sytt på maskin alla stygnen eller?? Kul att kursen gick bra, alltid bra feedback när de vill komma på fortsättningskurs!Har inte fått gjort något på länge men idag sov lillen middag länge så då fick jag äntligen klart den jag hållt på med i en vecka! -
har inte vareit inne här alls idag för det var Matildas 1års dag
hon har ätit tårta, fotograferasts hos fotograf och fått massa kläder å en bil. Men det stora kalaset är imorrn så då ska det fotas ÄNNU mer
har även fått packa undan alla mina scrapsaker
pga attt jag har det på bordet i matsalen och där kommer folk vilja sitta å fika imorrn
säger min sambo
så jag kan inte scrappa i kväll
idag har allt varit åt helskotta i övrigt, jag hade tänkt ha en underbar dag med matidla occh bakat kakor, lekt gungat m.m. MEN sambons rygg kastade in så jag fick sköta allt tungt på firman, elda, en lastbil kom med flera fulla tunga pallar som skulle bäras in i garaget, bilens bromsar kastade in HELT så jag kunde inte åka nånstans å alltså itne handla det osm behövs tills imorrn heller eftersom sambons rygg gjorde så han inte kunde ha matilda så hon kudne inte åka med mig eftersom bilen var trasig å den andra inte har bilbarnstol.
jaja en ltien förklaring iaf , nu ska jag ta en starköl å lugna ner mig!
-
jo hon är van vid kameran, det märker man när man tar fram den å hon hör "påknäppningsljuset"Tjej 83 skrev 2007-03-23 21:13:54 följande:nä men gud va jobbigt det lät. o så skulle det bli en rolig dag. men tur kalaset är imorn o hoppas det går bättre då.hehe jaa de lär la bli massor med kort imorn, stackars barn, fast hon är la kanske van vid att bli fotad med fått tatt bort scrappgrejjer från ett bord idag som mamam ska ha o hon hämta de imorn. där rök det braiga bordet men så är det.
även idag hon fotografen var hon sååå duktigt å gjorde precis som det var tänkt hela tiden, fotografen var så nöjd så matilda fick en present
en gosekatt.
har iaf fått en present i en superbra låda/skokartong som ajg ska scrappa till en "minnenas ask" åt matilda åt alla kort m.m. -
visst är storspov gjord efter samma skiss från utmaningsverkstaden som jag har gjort sleeping beauty? den var iaf jääättefin! å massa fina åhärligt färgglada påskkort.Blommig skrev 2007-03-25 18:55:20 följande:Jag har skapat lite jag också. Det ligger lite nytt i min blogg...Ska kika in hos er som gjort nytt och kollaVälkommen in och tittashipp.webblogg.se/ -
tackar tackar
är så glad, ska bli så kul å få det hemliga paketet
tycker sånt är så himla kul, när man itne vet vad man får, å så är det ju varje månad med DT-paketet