Förr oss som är fast i Scrapträsket
MU: chatterbox har iaf massa olika mönstrade CS jag har använt massor av dem, å nu ska det ju komma (eller kanske har kommit) mönstrade BAZZIL CS
alltså mönstrade med ytstruktur å allt
MU: chatterbox har iaf massa olika mönstrade CS jag har använt massor av dem, å nu ska det ju komma (eller kanske har kommit) mönstrade BAZZIL CS
alltså mönstrade med ytstruktur å allt
sådär nu är första strykningen gjord i mitt scraprum
det är ljusrosa å fiiint
jag komemr ha ett stoooort skrivbord med lådhurtsar sen har jag en sån där liten prylhylla sen jag var liten som det kommer stå lite diverse på
å så ska jag köpa en magnetlist från ikea att sätta upp saxar m.m. på
har även hittar som hängande små halva blomkrukor att sätta p åväggen att ha pennor m.m. i
jag har iaf idag fått hålal i en craft robo
jag och pylle mötes upp av cheri, cia, jen 82 och jenn79 och vi tog en fika, och nrä vi träffades så köpte två av dem en varsin craft robo så jag fick hålla i en
men jag har ju en egen älskling på väg så jag var inte så avundsjuk
inhandlingen idag var bl.a. 22 enfärgade, 22 mönstrade (mest BG:s nya), clearstamps med sånna här tecken:: ( [ { i lite olika storlekar, en sak till min kommande älskling, 2 chipboard alfabeten, floss, chalk, EZfoam, 3 stämplar, presnet till pyret
m.m. m.m.
finns bild i mitt galleri på allt jag köpte på mässan
och i min blogg finns en liten resumé av hela dagen ![]()
jag har fått lite beställningar på kort, varav ett bröllopskort som jag blev riktigt nöjd med, har algt ut det i galleriet under"scrappade kort" om ni har lust å risa å rosa lite