• Fnyz

Förr oss som är fast i Scrapträsket

MU: chatterbox har iaf massa olika mönstrade CS jag har använt massor av dem, å nu ska det ju komma (eller kanske har kommit) mönstrade BAZZIL CS alltså mönstrade med ytstruktur å allt

• Fnyz

sådär nu är första strykningen gjord i mitt scraprum det är ljusrosa å fiiint jag komemr ha ett stoooort skrivbord med lådhurtsar sen har jag en sån där liten prylhylla sen jag var liten som det kommer stå lite diverse på å så ska jag köpa en magnetlist från ikea att sätta upp saxar m.m. på
    har även hittar som hängande små halva blomkrukor att sätta p åväggen att ha pennor m.m. i

• Fnyz

jag har iaf idag fått hålal i en craft robo jag och pylle mötes upp av cheri, cia, jen 82 och jenn79 och vi tog en fika, och nrä vi träffades så köpte två av dem en varsin craft robo så jag fick hålla i en Räcka ut tungan men jag har ju en egen älskling på väg så jag var inte så avundsjuk

inhandlingen idag var bl.a. 22 enfärgade, 22 mönstrade (mest BG:s nya), clearstamps med sånna här tecken:: ( [ { i lite olika storlekar, en sak till min kommande älskling, 2 chipboard alfabeten, floss, chalk, EZfoam, 3 stämplar, presnet till pyret m.m. m.m.

• Fnyz
    MAMMSY skrev 2007-03-04 18:05:19 följande:
    Var det på korthuset man kunde göra egna småkort Eller var det nån annan stanns? Vet att det skrevs om det för ett tag sen, nån som kommer ihåg *håller för öronen å blundar inför alla inköp*
    jag gör på önskefoto, genom att klicka på förstoringsgladsets minustecken när man är inne  å redigerar en bild så blri dem små fast med massa vitt runt sig som man får skära bort
  • Fnyz
    Marajjah skrev 2007-03-05 13:55:28 följande:
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    hahaha marrajha vad håller dui på med
  • Fnyz

jag har fått lite beställningar på kort, varav ett bröllopskort som jag blev riktigt nöjd med, har algt ut det i galleriet under"scrappade kort" om ni har lust å risa å rosa lite

• Fnyz
    Marajjah skrev 2007-03-05 17:27:09 följande:
    Fnyz skrev 2007-03-05 14:28:00 följande: Marajjah skrev 2007-03-05 13:55:28 följande: Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610hahaha marrajha vad håller dui på med fnyz.blogg.se/Jaaa, det är liksom sambons gamla laptop som inte är särskilt uppdaterad på nåt verkar det som. Den kan iaf inte skriva synliga inlägg här på fl. Det blir osynligt ocg fråga mig inte varför! Hade iaf skrivit detta:Tack för alla kramar, idag känns det bättre. Gick och la mig igår vid 21-tiden, snusade bebis, läste "Föräldrar & barn", så långt bort från sambo och scrapping som möjligt.Jag har inte tackat nej till DT-platser, jag har bara inte vetat hur jag ska göra. Men, nu när jag vet kan jag ju göra något åt det iaf Meeen, får man hem grejjer som man förväntas göra något av, eller hur funkar det? Frågar alla er rutinerade rävar här i träsket. Ja, återstående inlägg gick väl egentligen ut på att reda ut om ni såg vad jag skrev, eller om det bara var jag som inte kunde göra det via den usla webläsaren på den gamla laptopen.Sen undrade jag vad en Craft Robo kostar? Hade dessutom skrivit att vi har en suverän fotoskrivare. canon Pixma IP4200. Helt kanon! That's it! Nu ska jag gå och träna spinning. Får se om jag har ngn inspiration till att scrappa ikväll... So long girls! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    hoppas jag kan räknas till lite rutinerad räv nu iaf, har ju varit DT-medlem nu i 4 månader tror jag.  jag får ut ett paket med papper och dekos m.m. som jag ska skapa efter. dekorationerna har man ju kvar månad efter månad så desto längre man varit med desto lättare att skapa något för då har man ju mer att välja på. man ska alltså INTE använda sina egna saker om man gör det så måste man ju ange det åxå fast vissa saker är ju bassaker som man använder av sitt eget som pennor, lim, chalk, floss, akrylfärg m.m.

jag får även ut alfabeten och på min antingen, eller så har jag använt bokstäver som ajg fått från DT och så skrev jag ut från datan. de första månadena så hadej ag inte fått nå alfabeten så då använde jag mina egna foamisar. men sen är ju olika DT_mammor olika hårda åxå.
  • Fnyz
    MAMMSY skrev 2007-03-06 13:08:33 följande:
    MiaB72 skrev 2007-03-06 13:04:35 följande: Mammsy: men jag beställer alltid från Korthuset och har alltid fått kanonbilder  vad förvånad jag blir när du inte fick det! Neeej mina e helt gryniga å på det stora fotot jag beställt (30x30) e färgerna jättedåliga ser helt dassiga ut, pluss att bilden e grynig å jag har framkallat en massa 30x30 bilder förut å dom har blivit jättebra så det e inte fel på kameran. På vissa av bilderna ser det ut som om det e en aprikos gul ton över dom  Mina blev tydligen framkallade i örebro tror jag, dom hade ju lite oika ställen där dom framkallade så det kan ju bero på det men mer än hälften tänker jag skicka tbx *Fnyyyyyyyyyssss!!!!!!*
    du kallade Räcka ut tungan men jag fortsätter iaf å tjata om önskefoto!!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket