Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

roha - Vad kul! Eliza är så snyggt! Själv väntar jag på att mitt Tangerine ska dimpa ner i min brevlåda

kikkan - vad fin LOn blev

Jo79 - superfina kort! Jag älskar också att måla med distresser. Jag använder en penna med vatten i skaftet. Supersmart och man slipper vara rädd för att välta ut vattenglaset.

Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Örnen76
    Jo79 skrev 2007-04-06 13:48:05 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-06 13:36:09 följande: roha - Vad kul! Eliza är så snyggt! Själv väntar jag på att mitt Tangerine ska dimpa ner i min brevlåda kikkan - vad fin LOn blev Jo79 - superfina kort! Jag älskar också att måla med distresser. Jag använder en penna med vatten i skaftet. Supersmart och man slipper vara rädd för att välta ut vattenglaset. Mamma till Lillprins Gustav (060628)Ahhh..vatten i en penna! Smart!! (Och det skulle eliminera mitt problem med katten som envisas med att hoppa upp och lapa ur vattenglaset!) Vad har du fått tag i den? joscrapblogg.blogspot.com/
    Köpte den på Scrapaddicted.
  • Örnen76

Lite nya kort finns i mitt pysselgalleri.

• Örnen76

Sydskåning - tack Det är MaddieAnne jag har använt. Mitt nyaste alfabete (innan jag har fått Tangerine) Jag fullkomligt älskar det PB är mina favortiter (men även hÄnglar och Magnolia )

mamma i Småland - tack

Jag är inne i en riktig kortgörarperiod nu. Kanske beror på att jag vill ha en liten hög till marknaden jag ska stå på den 29.e...
     Var längesedan jag gjorde en LO. Men ska försöka slänga ihop en snart...

• Örnen76
    Sydskåning skrev 2007-04-06 16:12:46 följande:
    NÖ: Då var det inte så konstigt att jag inte kände igen det, har inte sett det förut. Det första kursiva alfabetet jag tyckt om PB är helt underbara, hÄnglarna likaså. Magnolia har jag aldrig haft några, vet inte varför...Vad är det för marknad du ska stå på? Låter superkul att stå och sälja sina kort så, men det gäller nog att man har en liten hög... Hoppas du har massor och att ALLA tar slut! www.scrapmom.blogg.se
    Ska stå på en marknad här i Landvetter. Den är sista söndagen i varje månad. Ganska liten, så vi får väl se hur det går Lite svårt att veta hur många jag ska ha med. Än så länge har jag runt 45-50 stycken. Tänkte scrappa lite tändsticksaskar och vinpåsar också till försäljningen.
  • Örnen76
    Sydskåning skrev 2007-04-06 16:33:44 följande:
    NÖ: Åh, vinpåsar och tändsticksaskar är en kanonidé! Gjorde askar i julas som en del av gå-bort-presenter, blev jätteuppskattat Har du funderat på presentaskar? Vanliga rektangulära eller kvadratiska är ju superlätta att dekorera, även runda. Finns ju i olika storlekar också. www.scrapmom.blogg.se
    Hmmm... presentaskar var ingen dum idé. Har laddat upp ett nytt PB-kort i pysselgalleriet
  • Örnen76

Tänk om man hade såna här söta kort att scrappa:

• Örnen76
    miss aiv skrev 2007-04-06 18:06:59 följande:
    Nyfikenörn ja visst var dom söta!Du kanske vet vart jag kan hitta enkla snygga LO:s
    Det finns lite varstans... Kolla runt i gallerierna hos dem här i tråden.
  • Örnen76
    Easter BasketGLAD PÅSK!!!
  • Örnen76
    Sydskåning skrev 2007-04-06 18:57:27 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-04-06 17:21:54 följande: Har laddat upp ett nytt PB-kort i pysselgalleriet Åh! Sååå himla söt! Har du doodlat själv? Tjusigt  www.scrapmom.blogg.se
    Nej för tusan Det är clearstamps.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket