Inlägg från: Örnen76 |Visa alla inlägg
  • Örnen76

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Helenaj skrev 2007-04-13 08:06:58 följande:
    Örnen: vet inte om du köpte det på scraproom men annars ett litet tips www.tradera.com/auction/auction.aspx
    Det är en pysselkompis som var på jakt efter det och hon beställde det i går på scraproom. Tack för tipset iaf
    Mamma till Lillprins Gustav (060628)
  • Örnen76

Är på jakt efter ett Handprint (QK-alfabet) Det har utgått, men om ngn ser det någonstans, får ni gärna hojta till

• Örnen76
    Mizty skrev 2007-04-13 09:03:35 följande:
    Vet inte vad det är för minneskort men det brukar vara en liten "sprint" på sidan som du kan ställa om. Det är så att man inte av misstag ska kunna förlora bilder som man vill ha kvar! Kolla det, annars vet jag inte vad det kan vara!
    Skit också! Nu öppnade jag luckan till minneskortet och ställde om det som jag trode du menade med sprinten och stänge luckan, men nu går inte ens kameran att sätta på och luckan går inte att öppna!
  • Örnen76
    Blommig skrev 2007-04-13 09:09:58 följande:
    Wohooo jag fick mitt Marissa mini alfabet igår...här ska scrappas Snygga nya Lo's ni har lagt in sista tiden!
    Kul! Vekar som om många träsktroll skaffarn nya QK alfabet nu
  • Örnen76

Superfina LOs ni har lagt in i dag tjejjer!! Massor med

• Örnen76
    Fnyz skrev 2007-04-13 20:10:37 följande:
    god kväll, inne en sväng, har suttit en massa ute på altanen idag så himla udnerbart väder ju!!! iaf så har jag scrapapt lite sista veckan!!! äntligen! har varit lite småblock fram å tillbaka men nu har de släppt hoppas jag. har iaf en ny i 12*12 å en i 8*8 å en i lettersize. härär den i 12*12
    Supernice!
  • Örnen76

bitte71 - supergulligt kort!!!

• Örnen76
    Jo79 skrev 2007-04-13 22:15:58 följande:
    Å vilka fina Lo:sar ni gjort!! Ros till alla!! Jag har en ny i min blogg, första Lo:n på evigheters evigheter. Det går verkligen upp och ner med min scraplust, ofta tänker jag att jag ska scrappa, men så bara fastnar det och blir inget av det. Men idag... Tjohoooo!!
    Fin LO och grattis i efterskott
  • Örnen76

bitte71, jag gillar din LO. Kanske lite mörk. Om du vill ändra, kanske du kan byta ut pappret längt bak och ta en ljusare färg och skriva med svart ist för vitt.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket