Förr oss som är fast i Scrapträsket
Grattis Annika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är du värd
, ska bli skoj att "följa" dig!!!
Grattis Annika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är du värd
, ska bli skoj att "följa" dig!!!
*skyndar mig in hos Claudia*
Nu vet jag inte om jag är trög...men jag förstod nog inte vilken som var en chokladbomb *kliar mig i huvudet*...
claudia: Åååååhhh vad fin din senaste LO är!!!!! Vilket fantastiskt foto !!!
Nu hittade jag, wow vilken läckerbit
Åh vad mkt fint ni gjort (som vanligt)...
till er alla!!!
Claudia: Hur vågar du rekommendera en till scrapbutik, trodde jag hade handlat för min budget denna månad från både Scrapaddicted och Magdas...men ja...ja...nu får jag väl kika in på Stellas också. Swirls i chip?????? Precis vad jag letat efter med.
Ja, egentligen så säger jag ju tack för tipset även om det är farligt för plånboken
, lilltjejen fyller ju 1 i övermorgon och jag vet inte om hon uppskattar scrapsaker...*asg*
Nåja kram till er alla!!!!
Mizty: Jo det har du helt rätt i, hon satt med och gjorde ett kort igår och verkade tycka om att pilla på det mesta i scrap- och kortväg
men som tur är har hennes mamma och pappa köpt lite andra presenter som hon nog kommer tycka om *ler*
Men gud vilken service och vad gulligt med lite extra presenter...Claudia har nog gjort den butiken en god gärning genom att tipsa. Har inte beställt nåt än, ska använda lite av allt annat jag köpt först
. Men den hamnar definitivt bland mina topp tre till nästa gång det är dags för en order