Inlägg från: Tjejtrazan |Visa alla inlägg
  • Tjejtrazan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Grattis Annika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är du värd , ska bli skoj att "följa" dig!!!

• Tjejtrazan
    Cia o krabaten skrev 2007-02-28 20:03:06 följande:
    Kikkan: Vilken tur du har!Svärmor bakar också, däremot pratar vi inte med dem nu...Men undrar så vad för tårta man ska göra utan så mycket grädde?!Kanske Claudia's chokladbomb så får E äta glass för det gillar hon Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    claudia: Vad är det för chokladbomb som nämns Räcka ut tungan, nåt som passar till en 1-åring tro???? Förvånad
  • Tjejtrazan

Nu vet jag inte om jag är trög...men jag förstod nog inte vilken som var en chokladbomb *kliar mig i huvudet*...

claudia: Åååååhhh vad fin din senaste LO är!!!!! Vilket fantastiskt foto !!!

• Tjejtrazan

Nu hittade jag, wow vilken läckerbit

• Tjejtrazan

Åh vad mkt fint ni gjort (som vanligt)... till er alla!!!

Claudia: Hur vågar du rekommendera en till scrapbutik, trodde jag hade handlat för min budget denna månad från både Scrapaddicted och Magdas...men ja...ja...nu får jag väl kika in på Stellas också. Swirls i chip?????? Precis vad jag letat efter med.
    Ja, egentligen så säger jag ju tack för tipset även om det är farligt för plånboken Penga mun, lilltjejen fyller ju 1 i övermorgon och jag vet inte om hon uppskattar scrapsaker...*asg*

Nåja kram till er alla!!!!

• Tjejtrazan

Mizty: Jo det har du helt rätt i, hon satt med och gjorde ett kort igår och verkade tycka om att pilla på det mesta i scrap- och kortväg Skrattande men som tur är har hennes mamma och pappa köpt lite andra presenter som hon nog kommer tycka om *ler*

• Tjejtrazan
    Cheri skrev 2007-03-19 22:59:20 följande:
    Nuså finns foton från scrapträffen för er som är intresserade! Ligger under mappen "träskträff 070318" Elsie Flannigan ROCKS!
    Åh vad roligt att se några av er tjejer!!! Ni ser ut att ha haft jätteskoj Men var är Cheri!? Eller är jag blind
    Johanna 79 skrev 2007-03-19 23:08:35 följande:
    Jag har inte skrivit här på ett tag. Vi har legat sjuka här i omgångar Senast jag själv i magsjuka Men nu är vi på benen igen! Har gjort en ny mapp med lite kort jag gjort. De första jag gör. Så lär säkerligen att utvecklas! Hoppas jag... Titta gärna in risa och rosa!   www.familjeliv.se/krypin/johanna_79/galleri.p...
    Jättefina kort!!! Vad duktig du är som gör massa påskkort
    SandraK skrev 2007-03-20 11:01:22 följande:
    Nu finns det två nya kort i min blogg! Passade på att haka på kortutmaningen på Scrappiz den här veckan, lite kul att tänka i andra banor...smamirakel.blogg.se
    Vad mycket fint du gjort!!! Både kort och LO:s
  • Tjejtrazan
    kanskesnart skrev 2007-03-20 12:20:23 följande:
    SandraK: Vilka underbara kort!! Önskar jag kunde det där med stämplar också, det blir ju så himla fint. En liten fråga.. Är den någon som varit i Ullared på sista tiden och vet om dom fått in något scraprelaterat där???? Ska åka en sväng på Fredag. Vet att sist jag var där, i höstas, så hade dom något kit med lite scrapsaker, men tyckte inte det såg så lockande ut.
    Oj Ullared...har du förberett sambon på att det kan bli som i claudias exempel med nudlarna...Skrattande
    Skämt å sido, vad roligt!!! Har hört att deras fotofix är bra och billig men dom där färdiga kiten är nog inget för en veteran som du
  • Tjejtrazan

Men gud vilken service och vad gulligt med lite extra presenter...Claudia har nog gjort den butiken en god gärning genom att tipsa. Har inte beställt nåt än, ska använda lite av allt annat jag köpt först . Men den hamnar definitivt bland mina topp tre till nästa gång det är dags för en order

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket