Inlägg från: Tjejtrazan |Visa alla inlägg
  • Tjejtrazan

Förr oss som är fast i Scrapträsket

kanskesnart skrev 2007-03-30 12:14:22 följande:
    Har också värsta blocken. Deprimerande Snokade runt i massa gallerier igår för att få inspiration sen satt jag flera timmar med en LO men det blev bara sk*t av allt Är så sugen på att scrappa med BG:s nya papper men jag tycker det är svårt att veta hur man ska använda dom! Om man klipper i dom försvinner ju den fina helheten lite och om man använder dom som dom är så blir det lite rörigt istället tycker jag (om man ska ha fler kort på sidan iallafall). Nån annan som tänkt på det eller är jag bara helt knäpp??? Tror mitt största problem nu är att jag vill göra LO:s med många foton på. Jag klarar bara inte av att få det fint då! Om nån här är bra på att använda många foton på sina LO:s så kan ni väl hojta till så kanske jag kan få kika in på hur ni gjort 

Jag om ngn förstår dig ju precis ...det är såååå tråkigt när man har block.

Samma tanke slog mig med ang. BG´s nya för jag satt och kikade på dom igår och tänkte just att det inte är så lätt att kapa i dom. Men jag gjorde det till sist ändå, en från Perhaps-serien. Är inte klar för det körde ihop sig lite för mig me, men den är klar i huvudet och så
    Många foton är inte min grej heller riktigt, men är det inte Fnyz som är en hejare på det!? *kliar mig i huvudet*

• Tjejtrazan
    Fnyz skrev 2007-03-30 18:54:01 följande:
    Sussieb skrev 2007-03-30 16:37:47 följande: Ni som skickat bidrag till tidningen, har ni fått svar via mail om de vill ha er LO? Ni som skickat men inte kommit med har ni fått något svars mail?Skickade en för länge sedan men har inget hört.... de skrev igår på hemsdian att de varkalra med uttagningen men inte hunnit höra av sig till någon än så vänta ett tag till du fnyz.blogg.se/
    Är det den stora tävlingen med stort T ni pratar om??? Den till Scrapbooking mm??? Fundersam
    För det slog mig nu att jag inte hört eller läst nåt, skulle den inte vara klar vid det här laget?????
  • Tjejtrazan

Oj var inte meningen att störa mitt i "mäss-pratet" Räcka ut tungan. Fortsätt ni med listan...själv ska jag på Hem- och Villamässa i morgon för att åtminstonde vara lite inne på ämnet mässa Cool

• Tjejtrazan
    Sosofofie skrev 2007-03-30 21:20:39 följande:
    Jag vill oxå på mässa.. verkar så kul men det är ju inte direkt så det hålls några i dalarna
    Inte i Jkpg heller...visst Gbg är ju inte såååå långt bort...men det är ändå mkt "bilande".
    Fram för fler mässor i vårt avlånga land *ler*
  • Tjejtrazan
    Marajjah skrev 2007-03-30 22:00:33 följande:
    Tre nya av mig.  Jag får iaf en massa tid till att scrappa när alla andra är på mässan och springer... *försöker låta blir att tänka på mässan lite iaf* Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Superfina allihopa!!! Fastnade mest för "Mina pojkar", så konstnärlig och stilig på ngt sätt & fina färger...men du har verkligen lyckats med alla!

Spännade med tävlingen!!!!! Ska bli jätteskoj när det avslöjas var alla träsktroll placerat sig Cool

Till och med lilla jag sitter och scrappar ikväll *tjjjoohhhoooo*
  • Tjejtrazan
    sofiemalmö skrev 2007-03-31 08:31:13 följande:
    Åhhh, Lilo scrappade min dop bild och vi är med i Scraptidningen!!!! Blev helt paff när jag öppnade tidningen..:o) :o)
    Nämen åhh så roligt!!! Vad fint hon gjort, det där kuvertet var ju en söt idé...och vad fina ni är
  • Tjejtrazan

Mizty: Åhhh så fina LO:s du gjort!!!!! Gillar alla jättemkt så bara  från mig!!!!

• Tjejtrazan

Just det; grattis Cama!!!!!!!! Gud vad skoj för dig!!!

• Tjejtrazan

Grattis Skumpis till publicering på bloggen - vilken underbar LO. Vilken ära att få den liftad!! och oj vilken snygg tolkning Annika

• Tjejtrazan
    Minimalla skrev 2007-04-04 11:07:56 följande:
    Halloj! Det var ett tag sen jag hängde här i tråden, det har inte blivit så mycket scrappande på sista tiden på grund av mycket sjukdom och jobb- och dagisbestyr, men nu är jag sugen att komma igång ordentligt igen.Jag har låtsashandlat lite på stellas i några dagar, men när jag äntligen bestämde mig för att beställa på riktigt så kommer jag inte åt sidan längre. Nån som vet om det är något tillfälligt eller om det är ännu en butik som försvinner?Även om jag inte är så aktiv här i tråden så läser jag en hel del av era bloggar, tycker det är så kul så jag har skaffat mig en egen blogg jag med minimallasblog.blogspot.com/
    Vad skumt Fundersam men jag kommer in där, har det löst sig???
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket