Förr oss som är fast i Scrapträsket
kanskesnart skrev 2007-03-30 12:14:22 följande:
Har också värsta blocken. Deprimerande Snokade runt i massa gallerier igår för att få inspiration sen satt jag flera timmar med en LO men det blev bara sk*t av allt Är så sugen på att scrappa med BG:s nya papper men jag tycker det är svårt att veta hur man ska använda dom! Om man klipper i dom försvinner ju den fina helheten lite och om man använder dom som dom är så blir det lite rörigt istället tycker jag (om man ska ha fler kort på sidan iallafall). Nån annan som tänkt på det eller är jag bara helt knäpp??? Tror mitt största problem nu är att jag vill göra LO:s med många foton på. Jag klarar bara inte av att få det fint då! Om nån här är bra på att använda många foton på sina LO:s så kan ni väl hojta till så kanske jag kan få kika in på hur ni gjort
Jag om ngn förstår dig ju precis
...det är såååå tråkigt när man har block.
Samma tanke slog mig med ang. BG´s nya för jag satt och kikade på dom igår och tänkte just att det inte är så lätt att kapa i dom. Men jag gjorde det till sist ändå, en från Perhaps-serien. Är inte klar för det körde ihop sig lite för mig me, men den är klar i huvudet och så
Många foton är inte min grej heller riktigt, men är det inte Fnyz som är en hejare på det!? *kliar mig i huvudet*